آموزش اشپزی, ساندویچ

انواع ساندویچ سرد

ساندویچ سرد

از آنجایی که در میان برنامه‌های شلوغ روزانه ما، وقت زیادی برای پختن صبحانه، ناهار یا شام در آشپزخانه وجود ندارد، معمولاً گزینه‌های سریع و بدون دردسر را انتخاب می‌کنیم. بعضی وقت‌ها آنقدر درگیر ایده‌های سنتی غذا می‌شویم که بیش از حد به آن فکر می‌کنیم و به خود استرس می‌دهیم. خوردن انواع ساندویچ سرد در راه برای اکثر مردم ساده‌ترین کار به نظر می‌رسد. چیزی که در یک لحظه درست شود و در مسیر کار به راحتی خورده شود، مثل یک ساندویچ سرد. اما این عادت ممکن است بر روی سلامتی ما تأثیر منفی بگذارد. . امروز می‌خواهیم ایده‌های خوبی را به اشتراک بگذاریم که می‌توانید در غذاهایتان از آن‌ها استفاده کنید و حاوی مواد خوشمزه و مفید است.

ساندویچ‌های سرد یکی از مفیدترین و پرکاربردترین میان وعده‌ها هستند. آن‌ها را می‌توان در هر زمان و هر مکان به همراه داشت و در یک لحظه کنار هم قرار داد. نیازی به پخت نان یا سرو غذای گرم نیست. به سادگی نان خود را انتخاب کنید، مواد میانی را کنار هم بچینید و آماده رفتن شوید. یک ترکیب خوب از پروتئین، پنیر و سبزیجاتی مانند ذرت، گوجه فرنگی و زیتون میتواند یک ساندویچ عالی ایجاد کند. میتوان آن را با سس دلخواه خاص‌تر کرد. ساندویچ تخم مرغ، ساندویچ سالاد روسی و ساندویچ پنیر و خیار از جمله ساندویچ‌های محبوب هستند. این ساندویچ ها در تابستان که هوای بیرون بسیار گرم است بسیار لذت بخش هستند.

انواع ساندویچ سرد برای مدرسه

انواع ساندویچ سرد برای میهمانی

بطور کلی دو نوع ساندویچ سرد از نظر ظاهری داریم که هر یک دارای ویژگی‌های ذیل هستند:

ساندویچ سرد بسته: دو برش نان تست یا نان باگت با فیلینگ سرد.
ساندویچ سرد باز: یک تکه از نان تست یا دیگر نان‌ها که روی آن مواد پر شده و با سایر مواد تزئین شده است.

ساندویچ سرد تخم مرغ  

دوستداران پروتیین این ساندویچ را خوب می‌شناسند. ساندویچ تخم مرغ با پر کردن دو برش نان از مخلوط تخم مرغ خامه‌ای درست می‌شود. تخم مرغ‌های آب پز له می‌شوند و در سس خردل و آب لیمو ریخته می‌شوند.  به همراه فلفل دلمه‌ای و هویج که به سالاد لذیذی خاصی می‌بخشد. ساندویچ تخم مرغ یکی از بهترین انواع ساندویچ سرد است که کاملاً سیر کننده و سالم است.  این ساندویچ بهتر است بدون برشته کردن نان خورده شود.  

آشنایی با انواع ساندویچ سرد

ساندویچ سرد سالاد روسی

این یک دستور ساندویچ خامه‌ای و شیرین است که سالاد محبوب روسی را با نان ترکیب می‌کند و یک وعده غذایی سالم را تشکیل دهد. کرمی بودن آن به دلیل استفاده از خامه تازه و سس مایونز است.  به سیب زمینی، نخود فرنگی، آناناس و هویج اضافه کنید. این ترکیب باعث می‌شود که خیلی غلیظ و خامه‌ای شود همراه با کمی شیرینی. آن را روی تکه‌های نان بمالید و بدون برشته کردن آن را برای یک صبحانه با طراوت تابستانی میل کنید.  

ساندویچ ژامبون سرد 

می‌توانید طیف وسیعی از چاشنی‌ها را به ساندویچ ژامبون (یا هر ساندویچ گوشتی) اضافه کنید. به عنوان مثال، به جای استفاده از کاهو از آرگولا استفاده کنید. این یک طعم کاملاً متفاوت ایجاد می‌کند. یک قطره عسل یا یک قطره روغن زیتون با کیفیت بالا با سرکه بالزامیک به آن اضافه کنید و طعمی بینظیر را تجربه کنید. پنیر یا سس پستو یکی دیگر از گزینه‌های خوشمزه است که به ساندویچ شما یک حس فانتزی می‌دهد.

ساندویچ رست بیف

شاید هیچ چیز بهتر از استفاده از رست بیف سرد برای تهیه انواع ساندویچ سرد نباشد. این ساندویچ با ترب و پنیر سرو می‌شود! ایده آل برای پیک نیک‌های تابستانی، مهمانی ها، یا حتی داخل خودرو.  

ساندویچ مرغ سرد

این ساندویچ خوش طعم و فوق العاده مرغ بدون استخوان و بدون پوست دارد.  گوشت اغلب از سینه یا ران استفاده می‌شود تا بافتی فوق العاده نرم داشته باشد.  انواع مختلفی مانند ژامبون مرغ، چیکویچ یا سالاد مرغ نیز خوشمزه هستند.می‌توانید از برش‌های نان یا رول استفاده کنید تا طعم و مزه‌ای به ساندویچ خود بدهید.  آشپزها اغلب گوشت مرغ را سرخ می‌کنند، کباب می‌کنند یا آب پز می‌کنند، سپس آن را گرم یا سرد سرو می‌کنند.

همچنین بخوانید:  بهترین مارک سوسیس ایرانی

انواع ساندویچ سرد مقوی و خوشمزه

ساندویچ تن ماهی

یک ساندویچ کلاسیک از انواع ساندویچ سرد است که هرگز قدیمی نمی‌شود! مملو از گوجه فرنگی و کاهو است که همگی روی نان ارگانیک سرو می‌شوند. تفاوت این ساندویچ در این است که یک تخم مرغ آب پز و پیاز را به آن اضافه می‌کند تا دلچسب‌تر شود.

ایده‌ها و انواع ساندویچ سرد برای مدرسه

اگر بخواهیم در مورد بچه‌ها صحبت کنیم، ابتدا باید مطمئن شوید که موادی انتخاب می‌کنید که کودک شما از آن لذت می‌برد. در درجه دوم سالم و مقوی باشد. وقتی در حال درست کردن تغذیه برای مدرسه هستید نباید موادی را انتخاب کنید که دوست ندارند. ساندویچ مرغ، یک انتخاب عالی برای ناهار مدرسه است و دلایل خوبی هم دارد. با تغییر سس‌ها می‌توانید طیف وسیعی از طعم‌ها را ایجاد کنید. اگر نسبت به سس‌های فروشگاهی مطمئن نیستید، دستور العمل‌های آسان زیادی وجود دارد که طرز تهیه سس را به شما آموزش می‌دهند.

در اینجا چند ایده از انواع ساندویچ سرد برای بچه‌ها وجود دارد که اکثر بچه ها آن‌ را دوست دارند:

  • ساندویچ ژامبون و پنیر
  • ساندویچ بوقلمون و پنیر
  • ساندویچ مرغ کبابی (با بیکن)
  • ساندویچ پپرونی و پنیر
  • ساندویچ پنیر خامه‌ای و گوجه و خیار

ساندویچ‌های آسان برای ناهار و شام

ساده‌ترین ساندویچ برای ناهار ساندویچ‌هایی هستند که نیاز به پخت و پز ندارند. هر چه بیشتر از موادی که در فروشگاه خریداری شده استفاده کنید، بهتر است. با ساندویچ سرد می‌توانید هر زمانی هر چیزی را سرو کنید و یک وعده غذایی خوب تحویل بگیرید. اگر خانواده شلوغی دارید و به یک میان وعده یا وعده سریع نیاز دارید، می‌توانید چند ساندویچ را از قبل بسته‌بندی کنید و آن‌ها را در یخچال بگذارید. در زمان مناسب تنها کاری که لازم است آن‌ها را از یخچال در آورده و سرو کنید.

ایده‌های ساندویچ گیاهی برای مدرسه

تا این مرحله، ما گزینه‌هایی را از انواع ساندویچ سرد به اشتراک گذاشته‌ایم که روی گوشت بسیار متمرکز بوده‌اند، و این برای همه جالب نیست. در اینجا یک لیست از ساندویچ‌های گیاهی برای افراد گیاهخوار آورده شده است:

ساندویچ سرد پنیر و شوید

این یکی ساده و در عین حال خوشمزه است.  برای تهیه این ساندویچ به مواد زیادی نیاز ندارید زیرا طعم قوی شوید برای شما کافی است.  این گیاه را با کره مخلوط کرده و با پنیر ترکیب می‌کنند. هر دوی این محصولات لبنی خاصیت خامه‌ای به فیلینگ می‌دهند.  سپس آن را روی تکه‌ای نان می‌مالند و روی آن را با یک نان دیگر می‌پوشانند.

ساندویچ باگل وگان

برای وعده‌های بدون گوشت یا هر روز از هفته که به دنبال یک صبحانه گیاهی هستید. این ساندویچ‌های سرد یک صبحانه وگان هستند که با تخم‌مرغ‌های گیاهی، پنیر، گوجه‌فرنگی خرد شده و آووکادوی له شده ترکیب می‌شوند. آن را با سبزیجات مورد علاقه خود پر کنید و یک وعده غذایی کامل را در یک وعده میل کنید!  

ساندویچ کاپرز

اگر هوس یک ساندویچ گیاهی خوشمزه کرده اید، این ساندویچ‌های گیاهی کاپرز به راحتی درست می‌شوند. همچنین با موزارلا، ریحان و گوجه‌فرنگی و بادام هندی پر می‌شوند و سپس مقداری بالزامیک روی آن می‌ریزند.

آموزش انواع ساندویچ سرد برای ناهار

خرید انواع ساندویچ سرد از دهکده پروتئین

در دهکده پروتئین با خرید انواع محصولات پروتئینی به سلامت خود اهمیت می‌دهید. ما در این مجموعه انواع ساندویچ سرد آماده را برای راحتی شما آماده کرده ایم. دهکده پروتئین با اطمینانی که از سوی مشتریان خود دریافت می‌کند از بهترین و سالم‌ترین مواد در تهیه محصولات پروتئینی استفاده می‌نماید. شما می‌توانید با خیال راحت سفارشات خود را به ما بسپارید و از جهت خوشمزگی و سلامت محصول اطمینان کامل داشته باشید.

1 دیدگاه در “انواع ساندویچ سرد

  1. یگانه گفت:

    ساندویچ سرد پنیر آمریکایی بنظرم خوب بود برای تولدم میشه درست کرد قشنگه
    مرسی از اموزش تون

دیدگاهتان را بنویسید