آموزش اشپزی

طرز تهیه خوراک سوسیس و نخود

طرز تهیه خوراک سوسیس و نخود

خوراک سوسیس و نخود یکی دیگر از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید با استفاده از سوسیس تهیه کنید. این غذا عطر و طعم خوبی دارد و بسیار لذیذ می باشد. همان طور که می دانید سوسیس یکی از پر طرفدارترین فرآورده های گوشتی است. سوسیس را می توانید به شیوه های بسیار مختلفی سرو کنید و به این ترتیب به وعده های غذایی خود تنوع خوبی ببخشید.

انواع ساندویچ، پیتزا، اسنک، سمبوسه، خوراک، پیراشکی و … را می توانید با استفاده از سوسیس هایی با طعم های مختلف تهیه کنید. عطر و طعم این غذاها بسیار خوب است به طوری که اکثر سلیقه ها را راضی می کند. در این نوشته تصمیم داریم طرز تهیه خوراک سوسیس و نخود را آموزش دهیم.

برای اینکه نگران مضرات مصرف سوسیس و کالباس نباشید و بتوانید با خیالی آسوده از طعم غذاهایی که با این محصولات درست می کنید لذت ببرید باید از بهترین برند سوسیس و کالباس در ایران و سوسیس و کالباس ارگانیک و مورد تأیید وزارت بهداشت استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا نگران مضرات مصرف فست فودها باشید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه خوراک سوسیس و نخود

خوراک سوسیس و نخود

خوراک سوسیس و نخود

این خوراک یکی از غذاهای خوشمزه اسپانیایی است. این غذای خوشمزه را معمولا با نان سرو می کنند. شما می توانید آن را در نان ساندویچی بریزید و به صورت ساندویچ سرو کنید. یا اینکه هر نان دلخواهی را در کنار غذا قرار دهید. این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد.

می توانید در فهرست مواد اولیه این غذا تغییراتی را به دلخواه ایجاد کنید. برای مثال می توانید به جای کنسرو نخود آماده خودتان نخود را در خانه بپزید. البته در این صورت باید از قبل نخود را خیس کنید تا نفخ آن گرفته شود. سپس آن ها را به خوبی بپزید. سوسیس و ژامبونی را هم که می خواهید در این غذا استفاده کنید می توانید با توجه به سلیقه و ذائقه خود از میان انواع مختلف سوسیس و کالباسی که در بازار موجو می باشد انتخاب کنید.

مواد اولیه ای که برای تهیه خوراک سوسیس و نخود اسپانیایی مورد نیاز است عبارتند از :

  • دو عدد سوسیس با طعم دلخواه
  • چهارصد گرم کنسرو نخود یا نخود پخته شده
  • دویست و پنجاه گرم ژامبون با طعم دلخواه
  • نصف پیمانه آب مرغ
  • یک عدد پیاز قرمز
  • سه حبه سیر
  • یک عدد سیب زمینی بزرگ
  • ششصد میلی لیتر سالسای گوجه فرنگی
  • یک قاشق غذا خوری جعفری خرد شده
  • یک قاشق غذا خوری روغن زیتون
  • نصف قاشق چای خوری پودر آویشن
  • نمک و فلفل به مقدار مورد نیاز
  • نان به تعداد لازم

روش تهیه خوراک سوسیس و نخود

خوراک با سوسیس و نخود پخته

خوراک با سوسیس و نخود پخته

با استفاده از سوسیس می توانید چندین نوع خوراک مختلف درست کنید که همه آن ها بسیار خوشمزه می شوند. خوراک سوسیس بندری و خوراک سوسیس و سیب زمینی معروف ترین خوراک هایی هستند که با سو.سیس تهیه می شوند. اما برای ایجاد تنوع در وعده های غذایی خود پیشنهاد می کنیم تا با انواع دیگری از خوراک های مختلفی که با استفاده از سوسیس یا کالباس تهیه می شوند نیز آشنا شوید.

خوراک سوسیس و نخود یکی از خوشمزه ترین خوراک هایی است که می توانید با سوسیس تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. برای تهیه این خوراک اگر از کنسرو نخود استفاده کنید بسیار سریع و راحت آماده می شود. اما اگر بخواهید نخود را خودتان در خانه بپزید باید زمان بیشتری را به تهیه غذا اختصاص دهید.

برای تهیه این خوراک خوشمزه باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهیم :

  1. ابتدا باید سوسیس و ژامبون ها را خرد کرده و در روغن سرخ می کنیم.
  2. پیاز و سیر را خرد کرده و در روغن تفت می دهیم.
  3. فلفل دلمه ای را نیز خرد کرده و به همراه پیاز و سیر تفت می دهیم.
  4. سالسای گوجه فرنگی، پودر آویشن و نخودهای پخته شده را نیز اضافه کرده و با مواد بالا مخلوط می کنیم.
  5. آب مرغ را نیز اضافه می کنیم و زمانی که این مواد در حال جوشیدن بودند سوسیس و ژامبون های سرخ شده را نیز به آن ها اضافه می کنیم.
  6. مقداری نمک، فلفل هم به غذا اضافه می کنیم و آن را در ظرف مناسبی سرو می کنیم.
  7. از جعفری خرد شده هم برای تزیین روی غذا استفاده می کنیم.
  8. خوراک سوسیس و نخود را با نان و نوشیدنی دلخواه میل کنید.
همچنین بخوانید:  طرز تهیه نان جو خانگی به روشی ساده

محصولات دهکده پروتئین

برای تهیه این خوراک خوشمزه می توانید از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و … است. برای تهیه این خوراک اسپانیایی می توانید از میان انواع مختلف سوسیس ها و ژامبون های این برند درجه یک سوسیس و کالباس ایرانی انتخاب کنید. برخی از پر طرفدارترین انواع سوسیس و ژامبون که توسط دهکده پروتئین تولید شده اند عبارتند از :

انواع سوسیس درجه یک مانند : سوسیس بوقلمون، سوسیس شکاری، سوسیس گوشت گوساله، سوسیس گوشت گوساله دودی، سوسیس گوشت گوسفندی، سوسیس مخلوط گوشت و مرغ، سوسیس مرغ، سوسیس نورنبرگ، سوسیس هات داگ پنیری و …

انواع ژامبون درجه یک : ژامبون بوقلمون، ژامبون بیکن، ژامبون پپرونی، ژامبون گوشت گوساله، ژامبون گوشت گوسفندی، ژامبون مرغ، ژامبون مرغ و قارچ و …

تولید سوسیس و کالباس ارگانیک

برای تهیه خوراک سوسیس و نخود می توانید با خیالی آسوده از سوسیس و کالباس دهکده پروتئین استفاده کنید. زیرا دهکده پروتئین در تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه سالم، با کیفیت و تازه استفاده می کند. به همین دلیل این محصولات کاملا ارگانیک و سالم هستند.

عدم استفاده از مواد نگهدارنده در تولید این محصولات سبب می شود تا دیگر نگران مضرات مصرف مواد نگهدارنده برای بدن نباشید. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده از طعم فوق العاده سوسیس و کالباس لذت ببرید. با خرید محصولات دهکده پروتئین می توانید خاطر جمع باشید که از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت استفاده می کنید.

برای خرید این محصولات سالم و خوشمزه می توانید به سایت دهکده پروتئین مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. سفارش شما در اسرع وقت درب منزلتان به شما تحویل داده می شود. برای خرید حضوری این محصولات نیز می توانید به شعب مختلف این فروشگاه مانند شعبه شهرک غرب دهکده پروتئین، شعبه تجریش دهکده پروتئین و … مراجعه نمایید.

سوسیس بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس شکاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله دودی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مخلوط گوشت و مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس نورنبرگ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید