آموزش اشپزی, سوسیس

طرز تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ را در این نوشته به شما آموزش می دهیم. با درست کردن این ساندویچ خوشمزه می توانید در وعده های غذایی خود تنوع خوبی ایجاد کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به طعم سوسیس دارید اما از یکنواخت بودن ساندویچ هایی که می خورید خسته شده اید می توانید از این آموزش استفاده کنید.

سوسیس یکی از پر طرفدارترین فرآورده های گوشتی می باشد. این محصول خوشمزه در شکل های بسیار متنوع ای سرو می شود. برای مثال می توانید ساندویچ سوسیس، سوسیس بندری، سوسیس هندی، پیتزا، اسنک، سمبوسه، پیراشکی سوسیس و … را در وعده های مختلف غذایی میل کنید. همچنین می توانید از سوسیس در تهیه سالاد ماکارونی، سالاد اندونزی، پاستا، ماکارونی، سالاد الویه و … نیز استفاده کنید.

همان طور که می دانید طعم و کیفیت سوسیس و کالباسی که برای تهیه ساندویچ و پیتزا استفاده می کنید در نتیجه کار شما تأثیر بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانید فست فودی سالم و خوشمزه تهیه کنید پیشنهاد می کنیم که از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون و همبرگر می باشد. این محصولات همگی درجه یک هستند و عطر و طعم بی نظیری دارند.

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

ساندویچ سوسیس هندی شباهت زیادی به ساندویچ سوسیس بندری ما دارد. با این تفاوت که در ساندویچ سوسیس هندی از سیب زمینی استفاده می شود اما در دستور اصلی سوسیس بندری، سیب زمینی وجود ندارد. البته بعضی ها در سوسیس هندی نیز از سیب زمینی استفاده نمی کنند. شما هم می توانید با توجه به سلیقه خود سیب زمینی را اضافه یا حذف کنید. مواد اولیه ای که برای درست کردن ساندویچ سوسیس هندی نیاز داریم عبارتند از:

  • سیصد گرم سوسیس
  • دو عدد سیب زمینی
  • دو عدد پیاز
  • دو قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی
  • نمک، فلفل، زردچوبه به مقدار لازم
  • نان باگت
  • خیارشور
  • گوجه
  • روغن برای سرخ کردن

مراحل تهیه سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

فوت و فن درست کردن سوسیس هندی

فوت و فن درست کردن سوسیس هندی

برای خرید سوسیس دهکده پروتئین می توانید به صورت آنلاین از سایت دهکده پروتئین خرید کنید. سفارش خرید شما در اسرع وقت در همان آدرسی که در سایت ثبت کرده اید به شما تحویل داده می شود. برای خرید حضوری نیز می توانید به یکی از شعب دهکده پروتئین مراجعه کنید. در سایت دهکده پروتئین می توانید آدرس شعبه تجریش دهکده پروتئین و آدرس شعبه شهرک غرب دهکده پروتئین را مشاهده نمایید.

  1. برای تهیه ساندویچ سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ ابتدا باید، پیازها را به صورت نگینی خرد کنید و در روغن داغ به همراه کمی زردچوبه تفت دهید.
  2. سوسیس ها را به صورت حلقه حلقه خرد کرده و به همراه پیازها سرخ می کنیم.
  3. پوست سیب زمینی ها را می گیریم و آن ها را نگینی می کنیم.
  4. سیب زمینی های خرد شده را در روغن سرخ می کنیم و سپس به سوسیس و پیاز اضافه می کنیم.
  5. مقداری روغن در تابه می ریزیم و اجازه می دهیم تا داغ شود.
  6. رب گوجه فرنگی را در روغن می ریزیم و مقداری نمک و فلفل نیز به آن اضافه می کنیم و رب را در روغن تفت می دهیم.
  7. یک فنجان آب جوش هم به رب گوجه فرنگی اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم.
  8. زمانی که این سس به مقدار لازم غلیظ شد آن را به مخلوط سوسیس، پیاز و سیب زمینی اضافه می کنیم.
  9. همه مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا کاملا یک دست شوند.
  10. در ظرف را می بندیم و اجازه می دهیم حدود ده دقیقه با حرارت ملایم بپزد.
  11. سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ شما آماده است و می توانید آن را در نان باگت قرار دهید و به همراه خیارشور و گوجه خرد شده و سس دلخواهتان آن را سرو کنید.
همچنین بخوانید:  چگونه بفهمیم سوسیس و کالباس فاسد شده؟

فوت و فن خوشمزه شدن ساندویچ سوسیس هندی

  • برای درست کردن ساندویچ سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ می توانید به دستور تهیه ای که در بالا آموزش دادیم پنیر پیتزا، فلفل دلمه ای و قارچ هم اضافه کنید. کافی است که قارچ ها را حلقه حلقه کرده و در روغن داغ تفت دهید. فلفل دلمه ای را نیز به صورت نگینی خرد کرده و به همراه پیاز تفت می دهیم. در آخر نیز پنیر را روی سوسیس هندی آماده شده می ریزیم و در ظرف را می بندیم تا پنیر با حرارت غذا آب شود و عطر و طعم پنیر و سوسیس کاملا مخلوط شود.
  • می توانید مقداری سیر را هم له کنید و به همراه پیاز تفت دهید تا ساندویچ شما طعم بهتری بگیرد.
  • این ساندویچ را به صورت تند و با فلفل زیاد سرو می کنند. اما اگر علاقه ای به غذاهای تند ندارید می توانید فلفل کمی به این ساندویچ اضافه کنید. اگر دوست ندارید سوسیس هندی شما خیلی تند شود می توانید از مقدار بیشتری فلفل سیاه و مقدار کمی فلفل قرمز استفاده کنید.
  • بعضی از افراد برای درست کردن سوسیس هندی از سیب زمینی آبپز استفاده می کنند. به این ترتیب که سیب زمینی ها را آبپز کرده، پوست گرفته و له می کنند. سپس آن را به سوسیس و پیاز اضافه می کنند.

محصولات دهکده پروتئین

سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ

دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر، نوشیدنی، غذاهای آماده و … است. از آن جایی که در تهیه تمامی محصولات دهکده پروتئین از گوشت های مرغوب و تازه، ادویه جات درجه یک، سبزیجات سالم و … استفاده می شود، دهکده پروتئین را بهترین برند سوسیس و کالباس در ایران می دانند.

برای تهیه ساندویچ سوسیس هندی خوشمزه و لذیذ می توانید از انواع سوسیس های دهکده پروتئین استفاده کنید. سوسیس های دهکده پروتئین تنوع خوبی دارند و می توانید با توجه به ذائقه و سلیقه غذایی خود به راحتی از میان آن ها انتخاب کنید. برخی از انواع سوسیس هایی که در دهکده پروتئین تولید می شوند عبارتند از:

  • سوسیس مرغ
  • سوسیس بوقلمون
  • سوسیس شکاری
  • سوسیس گوشت گوساله
  • سوسیس گوشت گوساله دودی
  • سوسیس گوشت گوسفندی
  • سوسیس گوشت مرغ
  • سوسس نورنبرگ
  • هات داگ پنیری

با خرید محصولات دهکده پروتئین می توانید اطمینان داشته باشید که از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت استفاده می کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست که نگران مضرات استفاده از سوسیس و کالباس باشید و می توانید باخیالی راحت از طعم لذیذ انواع فست فودها لذت ببرید.

سوسیس بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس شکاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله دودی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مخلوط گوشت و مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس نورنبرگ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید