آموزش اشپزی, سوسیس

طرز تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر

پیراشکی با سوسیس و قارچ

پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر یکی از فست فودهای خوشمزه و پر طرفدار است. برای تهیه کردن این غذای خوشمزه می توانید بنا بر سلیقه و ذائقه غذایی خود، فهرست مواد اولیه را تغییر دهید. می توانید مواردی را که دوست ندارید حذف کنید یا به جای آن ها از موادی که خودتان می پسندید استفاده کنید. این نوع پیراشکی را می توانید به عنوان غذای اصلی در وعده ی ناهار یا شام و یا به عنوان عصرانه سرو کنید. هم چنین با توجه به طعم خیلی خوب و ظاهر زیبایی که پیراشکی سوسیس دارد می توانید آن را در مهمانی ها و دور همی ها نیز سرو کنید و مطمئن باشید که مهمانانتان از آن لذت خواهند برد.

مواد اولیه مورد نیاز جهت تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر

پیراشکی سوسیس خوشمزه

پیراشکی سوسیس خوشمزه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عطر و طعم سوسیس را دوست دارید می توانید با درست کردن این غذای خوشمزه تنوعی در لیست غذاهای خود دهید. مواد اولیه ای که برای تهیه این نوع مخصوص از پیراشکی سوسیس نیاز دارید عبارتند از:

  • یک یا دو پیمانه، آرد سفید
  • دو عدد، تخم مرغ
  • یک قاشق غذا خوری، خمیر مایه فوری
  • یک قاشق مربا خوری، شکر
  • یک قاشق چای خوری، نمک
  • نصف پیمانه، شیر
  • نصف پیمانه، روغن
  • دو عدد، سوسیس
  • یک عدد، پیاز متوسط
  • دویست گرم، قارچ
  • یک عدد، فلفل دلمه ای
  • صد گرم، پنیر پیتزا
  • نمک، فلفل، زردچوبه به مقدار مورد نیاز
  • روغن، به مقدار لازم

آموزش طرز تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر

برای تهیه کردن این غذای خوشمزه ابتدا باید خمیر پیراشکی را آماده کنیم. برای تهیه کردن خمیر پیراشکی با مواد اولیه ای که در بالا نام بردیم به ترتیب زیر عمل می کنیم.

طرز تهیه خمیر پیراشکی

1.همان طور که می دانید برای تهیه خمیر، ابتدا باید خمیر مایه عمل بیاید. برای این کار پودر خمیر مایه را به همراه نصف استکان آب ولرم و یک قاشق مربا خوری شکر در ظرف مناسبی می ریزیم و مخلوط می کنیم. در ظرف را می بندیم و اجازه می دهیم حدود پنج تا ده دقیقه استراحت کند تا خمیر مایه عمل بیاید.

2.تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی می شکنیم و یکی از زرده ها را کنار می گذاریم. باقی تخم مرغ ها را با شیر و روغن کاملا مخلوط می کنیم. خمیر مایه عمل آماده را نیز به این مواد اضافه می کنیم.[/vc_column_text][vc_column_text]3 .آرد را دو بار الک می کنیم و به آرامی به مواد بالا اضافه می کنیم  و مخلوط می کنیم تا زمانی که خمیر درست شود.

4.خمیر را کاملا ورز می دهیم و در کاسه ای که از قبل چرب کرده ایم قرار می دهیم. در ظرف را می بندیم و آن را در یک جای گرم می گذاریم. اجازه دهید خمیر حدود چهل و پنج دقیقه استراحت کند.

5.بعد از استراحت خمیر، دوباره آن را ورز می دهیم.

پیراشکی با سوسیس و قارچ

پیراشکی با سوسیس و قارچ

مراحل تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر

همان طور که گفیتم پیراشکی سوسیس را می توانید به طور کاملا سلیقه ای درست کنید و محدودیتی در استفاده از موادی که می خواهید کنار سوسیس استفاده کنید ندارید. در این جا ما می خواهیم پیراشکی سوسیس را به همراه قارچ و پنیر درست کنیم. این غذا علاوه بر عطر و طعم فوق العاده ای که دارد، ظاهر شیکی نیز دارد و می توانید برای پذیرایی در مهمانی تولد و یا دورهمی های عصرانه و … نیز آن را سرو کنید. برای تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر به ترتیب زیر عمل می کنیم:

طرز تهیه پیراشکی با سوسیس و پنیر پیتزا

  1. پیاز را رنده می کنیم و با روغن تفت  می دهیم. زمانی که پیاز کمی سبک شد، فلفل سیاه و زرد چوبه را به آن اضافه می کنیم و باز کمی تفت می دهیم.
  2. سوسیس را با رنده درشت رنده کرده و به پیازها اضافه می کنیم تا سرخ شوند.
  3. فلفل دلمه ای خرد شده و قارچ های خرده شده را نیز به سوسیس ها اضافه می کنیم و سرخ می کنیم. بعد از اینکه همه مواد سرخ شدند تابه را از روی حرارت بر می داریم و اجازه می دهیم مواد کمی خنک شوند.
  4. خمیر پیراشکی را با وردنه صاف می کنیم به طوری که حدود نیم سانت قطر داشته باشد. و با قالب یا پیاله خمیر را برش می دهیم.
  5. کمی از مواد بالا را که خنک شده وسط خمیر می گذاریم و روی آن پنیر پیتزا می ریزیم و خمیر را کاملا می بندیم.
  6. در سینی فر کاغذ روغنی قرار می دهیم و تمام پیراشکی ها را در آن می چینیم. یک زرده تخم مرغ را که کنار گذاشته بودیم با شیر و روغن مخلوط می کنیم و روی پیراشکی ها می مالیم و اجازه می دهیم حدود پانزده دقیقه استراحت کنند.
  7. پیراشکی ها را در فر که از قبل گرم شده است در دمای صد و هشتاد درجه سانتی گراد به مدت بیست و پنج دقیقه قرار می دهیم.
  8. بعد از آن چند دقیقه ای هم گریل فر را روشن می کنیم تا روی پیراشکی ها طلایی شود.
همچنین بخوانید:  خرید سوسیس گیاهی

طرز تهیه پیراشکی سوسیس با خمیر یوفکا

پیراشکی سوسیس با خمیر یوفکا

پیراشکی سوسیس با خمیر یوفکا

می توانید از همین دستوری که برای تهیه پیراشکی سوسیس با قارچ و پنیر گفتیم استفاده کنید و فقط به جای خمیر پیراشکی خانگی از خمیر یوفکا استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از همین دستور، پیراشکی سوسیس و سیب زمینی و یا پیراشکی کالباس و قارچ و … را نیز به سادگی تهیه کنید.

محصولات دهکده پروتئین

برای تهیه این پیراشکی سوسیس خوشمزه می توانید از سوسیس های دهکده پروتئین استفاده کنید. در این صورت می توانید با خیالی آسوده از عطر و طعم مطبوع سوسیس لذت ببرید. زیرا تمامی محصولات دهکده پروتئین از مواد اولیه تازه و با کیفیت و به صورت ارگانیک تولید می شوند. در ضمن در تهیه این محصولات از مواد نگهدارنده مضر استفاده نمی شود.

سوسیس و کالباس ارگانیک

قابل ذکر است که دهکده پروتئین برای جلب رضایت خاطر مشتریانش اقدام به تولید سوسیس و کالباس در حضور مشتری کرده است. در این صورت می توانید شاهد تمامی مراحل تولید محصول مورد نظرتان باشید.

انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و …. را می توانید به صورت اینترنتی از سایت دهکده پروتئین خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

سوسیس بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس شکاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله دودی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مخلوط گوشت و مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس نورنبرگ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید