گوشت طعم دار

گوشت طعم دار – بلغاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

گوشت طعم دار – شاه پسند

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

گوشت طعم دار – یونانی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس (9)

خرید صرفا از طریق این لینک انجام میشود.

 

گوشت طعم‌دار انواع مختلفی که دارد که کباب آن بسیار لذیذ است. گوشت راسته گوسفندی، چنجه کوهان گوساله، شاه‌پسند، فیله بره و گوساله، شیشلیک، مایه گوشت کوبیده طعم‌دار و … از انواع گوشت قرمز هستند که می‌توانید آن را با توجه به ذائقه و رژیم غذایی خود از دهکده پروتئین خریداری کنید و طعم‌های متفاوتی را تجربه نمایید. این گوشت‌ها با چاشنی‌های باکیفیت و خوش‌عطر مزه‌دار شده‌اند.

  گوشت طعم‌دار، مزه‌‌ای متفاوت

امروزه تغذیه سالم از اصول مهم زندگی است و باید برای آن برنامه‎‌ریزی صحیح و کاملی داشته باشید تا از بروز و پیشرفت بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری شود. انتخاب محصولات پروتئینی ارگانیک در کیفیت غذا تاثیر بسزایی دارد. یکی از این مواد پروتئینی گوشت‌ها می‌باشند که در سبد غذایی افراد جامعه جایگاه مهمی دارند و استفاده از این ماده به دلیل ویتامین‌های موجود در آن برای بدن ضروری است. این ماده مغذی در زندگی روزمره بیشترین مصرف را دارد و نیاز بدن را به ویتامین‌های بسیاری تامین می‌کند. مصرف هفته‌ای دوبار از آن برای تامین انرژی و جلوگیری از بسیاری بیماری‌ها توصیه می‌شود و افراط در آن هم می‌تواند مشکلاتی را برای سلامتی به همراه داشته باشد. بهبود سیستم عصبی، سلامت قلب، کنترل کلسترول، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، رشد مو، پوست شاداب و … از دلایل استفاده صحیح این محصول می‌باشد. وجود آهن در گوشت قرمز نیز سبب جلوگیری از کم‌خونی خواهد شد.

بعضی افراد مانند کودکان و نوجوانان به خاطر بوی گوشت یا دلایل دیگری به خوردن آن علاقه‌‌ای ندارند. برای اینکه این ماده مغذی از سبد غذایی آنها حذف نشود می‌توانید با روش‌هایی مانند طعم دار کردن آن، این مشکل را حل کنید. گوشت‌های مزه‌دار بسیار لذیذ هستند و بیشتر برای انواع کباب استفاده می‌شوند. گوشت طعم‌دار بهترین انتخاب برای افرادی است که به خوردن آن تمایل ندارند. طعم آن به گونه‌ای است که همه افراد را به خود جذب می‌کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع آن را معرفی می‌کنیم.

انواع گوشت طعم‌دار در دهکده پروتئین

گوشت‌های طعم‌دار عطر و طعم بی‌نظیری دارند. این محصول پروتئینی با استفاده از چاشنی‌‌های مخصوصی مزه‌دار شده‌اند که برای انواع کباب مناسب هستند. سبزیجات، ادویه‌ها و نیز سس‌ها‌یی که برای طعم‌دار کردن گوشت استفاده می‌شوند، مزه بسیار خوب و دلپذیری به آن خواهند داد. استفاده از سیر، پیاز، زعفران، نمک، فلفل سیاه، روغن زیتون، ماست، سس سویا و… در مزه‌دار کردن آن نقش دارند. این محصولات پروتئینی  برای هر ذائقه و سلیقه‌ای مناسب هستند.

 شما می‌توانید انواع گوشت‌‌های طعم‌دار را از دهکده پروتئین خریداری کنید. در ادامه انواع آن را در این مجموعه معرفی می‌کنیم.

  • چنجه راسته گوسفندی طعم‌دار

یکی از بهترین انواع گوشت چنجه گوسفندی است که کباب آن بی‌نظیر می‌باشد. چنجه از گوشت راسته گوسفندی تهیه می‌شود که آن را به قطعات کوچکی برش می‌دهند. برای مزه‌دار کردن آن از  پیاز، کمی نمک، فلفل سیاه، زعفران، روغن زیتون استفاده می‌کنند که این ترکیبات گوشت را ترد و خوش‌طعم می‌کند. کباب چنجه را همه افراد مخصوصا کودکان و تمام کسانی که بو و مزه گوشت را دوست ندارند، می‌پسندند. این کباب خوشمزه را می‌توانید با نان یا پلو نوش جان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

  • چنجه کوهان طعم‌دار

گوشت بالای گردن گوساله نر را کوهان می‌گویند که به دلیل بافت چربی که در لابه‌لای آن دارد، بسیار لذیذ است و طعم و عطر بی‌نظیری دارد. این گوشت به دلیل کمیاب بودنش، قیمت گران‌تری دارد. گوشت کوهان نیز مانند چنجه برش زده می‌شود و سپس آن را با پیاز و فلفل سیاه مزه‌دار کرده و کباب می‌کنند. این چنجه کوهان طعم‌دار را می‌توانید با قیمت مناسب از دهکده پروتئین خریداری کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. کباب کوهان را با پلو یا نان در کنار سبزیجات سرو کنید.

  • گوشت طعم‌دار شاه‌پسند

قسمتی از گوشت گوسفند که پشت کمر و زیر راسته قرار دارد به صورت فیله است که به آن شاه‌پسند می‌گویند. درگذشته این گوشت مخصوص پادشاهان و درباریان بوده و کباب آن نیز به این نام معروف شده است. به دلیل بافت نرم و لطیف این قسمت از گوشت، کباب لذیذی دارد. برای مزه‌دار کردن آن از پیاز، فلفل سیاه و چاشنی‌های مخصوص دیگر استفاده می‌کنند و بعد از چند ساعت استراحت، زمانی که این مواد به خوبی جذب گوشت شد، آن را کباب می‌کنند. گوشت شاه‌پسند را می‌توانید با انواع پلو سرو کنید.

  • گوشت طعم‌دار بلغاری

یکی دیگر از کباب‌های بسیار لذیذ و خوشمزه، کباب بلغاری است که از گوشت راسته و سینه مرغ تهیه می‌شود. این گوشت‌ها را به تکه‌های مربعی شکل برش زده و در پیاز، زعفران و فلفل سیاه قرار می‌دهند تا بافتی نرم‌تر داشته باشد. استفاده از روغن زیتون نیز طعم دلپذیری به این کباب می‌دهد. شما می‌توانید گوشت مزه‌دار بلغاری را با طعمی بی‌نظیر از دهکده پروتئین خریداری کنید و از طعم آن لذت ببرید. این کباب به دلیل گوشت قرمز و مرغ را با هم دارد، حاوی پروتئین بسیاری است.

  • فیله چنجه گوساله طعم‌دار

این گوشت از لطیف‌ترین و کم‌چرب‌ترین فیله گوساله تهیه شده است که به دلیل این ویژگی برای افرادی که کلسترول دارند یا به طعم چربی گوشت علاقه ندارند بسیار مناسب است. کباب فیله گوساله به دلیل اینکه بافتی نرم دارد، بسیار لذیذ است. چاشنی‌های مخصوصی سبب مزه‌دار شدن آن می‌شوند. این کباب آماده طعم‌دار در دهکده پروتئین به فروش می‌رسد.

  • مایه گوشت کوبیده طعم‌دار

کباب کوبیده از غذاهای محبوب ایرانی است که همه مردم با هر سلیقه‌ای به آن علاقه دارند. استفاده از گوشت باکیفیت و ارگانیک در مزه و طعم آن تاثیر بسزایی دارد. این کباب از مخلوط گوشت گوساله و گوسفند یا فقط از گوشت گوسفندی تهیه می‌شود. مهم‌ترین بخش آن مزه‌دار کردن مایه کباب کوبیده می‌باشد که دهکده پروتئین آن را به صورت حرفه‌ای تهیه کرده است. شما می‌توانید گوشت طعم‌دار آماده این کباب را که به صورت ارگانیک در این مجموعه تهیه می‌شود، خریداری کنید و در خانه، مسافرت یا هر جای دیگر یک کباب خوشمزه را تجربه کنید. این غذا را با نان و پلو در کنار سبزیجات میل نمایید.

  • فیله ویژه بره طعم‌دار

فیله بره بافتی بسیار نرم و لطیف‌تر نسبت به دیگر انواع گوشت دارد. به دلیل اینکه بره، گوسفندی یک‌ساله می‌باشد، کباب آن بی‌نظیر است. پیاز، فلفل سیاه و روغن زیتون سبب مزه‌دارشدن آن می‌شود. با انتخاب این گوشت از دهکده پروتئین طعم جدید و دلپذیری را تجربه خواهید کرد. کباب فیله بره بسیار لذیذ می‌باشد و به دلیل بافت نرمی که دارد برای کودکان و سالمندان مناسب است. برای کسانی که مشکل کم‌خونی دارند، خوردن این گوشت توصیه می‌شود.

  • گوشت استیک طعم‌دار

استیک برش مخصوصی از گوشت است که حاوی رگه‌های چربی می‌باشد. گوشت راسته گوساله که چربی دارد برای استیک مناسب است. برش آن نباید از یک سانتی‌متر کمتر باشد. برای تهیه آن بعد از مزه‌دار کردن، گوشت را سرخ می‌کنند و در کنار سیب‌زمینی و سبزیجات با سس مخصوص سرو می‌شود. شما می‌توانید استیک طعم‌دار را از دهکده پروتئین تهیه کنید. استیک ران، استیک کوهان و استیک فیله گوسفندی از دیگر انواع این گوشت مزه‌دار و خوشمزه می‌باشند.

  • شیشلیک گوسفندی طعم‌دار

یکی دیگر از محبوب‌ترین کباب‌ها شیشلیک است که از گوشت دنده گوسفندی چرب تهیه می‌شود و بافتی نرم دارد. این کباب بسیار لذیذ و خوش‌طعم است. پیاز، فلفل سیاه و نمک در طعم‌دار کردن آن نقش ویژه‌ای دارند. شیشلیک طعم‌دار را از دهکده پروتئین خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

خرید آنلاین انواع گوشت طعم‌دار از دهکده پروتئین

در این مقاله انواع گوشت طعم‌دار را معرفی کردیم. در ادامه پیشنهاد می‌دهیم برای خرید این محصولات پروتئینی ارگانیک و باکیفیت و انواع گوشت و مرغ طعم‌دار به دهکده پروتئین مراجعه نمایید و با خرید از آن کیفیت محصولات این مجموعه را ارزیابی کنید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با سفارش آنلاین خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دهکده پروتئین عرضه‌کننده انواع محصولات پروتئینی ارگانیک بدون مواد نگهدارنده می‌باشد. این فروشگاه برای اولین بار در ایران این محصولات را از گوشت و مرغ تازه در حضور مشتری تولید می‌کند. با خرید مواد پروتئینی ارگانیک و تهیه یک غذای سالم و باکیفیت، سلامتی خود و خانواده‌تان را تضمین نمایید.