فراورده های گوشتی دهکده پروتئین

سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت

سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت

سوسیس و کالباسی که مورد تأیید وزارت بهداشت باشند می توانند سبب کاهش نگرانی افراد در هنگام استفاده از این نوع فراورده های گوشتی شوند. امروزه با تغییر سبک زندگی و البته تغییر چشم گیر ذائقه غذایی نسل جدید استفاده از انواع فست فود ها و سوسیس و کالباس به طرز چشم گیری افزایش یافته است.

سوسیس و کالباس معتبر
سوسیس و کالباس معتبر

اخبار و گاها فیلم ها و تصاویری که از تولید سوسیس و کالباس و … از گوشت سگ و گربه و یا گوشت حیوانات بیمار و یا قسمت های دور ریختنی دام و طیور پخش می شود نظر خیلی ها را نسبت به استفاده از این فراورده های گوشتی منفی کرده است. خیلی از افراد می گویند که طعم و مزه فست فود ها و سوسیس و کالباس را بسیار دوست دارند اما از ضرری که این مواد غذایی برای سلامتی دارند می ترسند و در کل سعی می کنند قید استفاده از قست فود ها را به طور کلی بزنند. در این میان عدم برخورد قاطع با تولید کنندگان غیر مجاز و به اصطلاح عام تولید کنندگان زیر زمینی و هم چنین عدم معرفی کارخانه های معتبر تولید کننده سوسیس، کالباس، ژامبون، همبرگر، ناگت و …توسط وزارت بهداشت نیز به این بی اعتمادی ها دامن می زند.

استفاده از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت و انتخاب برند های معتبر سوسیس و کالباس سبب می شود که بتوانید با خیال راحت از طعم فوق العاده فست فود ها لذت ببرید.

به هر حال به دلایل بسیاری نمی توان به طور کلی استفاده از سوسیس و کالباس و فست فود ها را منع و ترک کرد. برخی از این دلایل عبارتند از:

1- برخی از کارخانه ها سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت را تولید می کنند و کیفیت فراورده های گوشتی این کارخانه ها بسیار بالاست و دارای استاندارد غذایی می باشند و انصاف نمی باشد که به خاطر ضعف عملکرد سیستم ها و ارگان های نظارتی و عدم برخورد قاطع و مجازات تولید کنندگان غیر مجاز و زیر زمینی، این کارخانه ها و برندهای معتبر سوسیس و کالباس نیز ورشکسته و تعطیل شوند.

2- بسیاری از فست فودی ها و ساندویچی ها برای تهیه فست فود و ساندویچی که به مشتری ارائه می دهند از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت و مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده می کنند و شایسته نیست که این ها هم چوب بی انصافی و ندانم کاری عده ای دیگر را بخورند و از کار بی کار شوند، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی.

همچنین بخوانید:  ناهار چی بپزم؟

3- اغلب بچه ها و حتی اکثر بزرگ تر ها عاشق طعم مطبوع و دوست داشتنی انواع فست فود ها و سوسیس و کالباس می باشند تا آن جایی که گاهی خوردن ساندویچ و پیتزا به خودی خودش نوعی تفریح مفرح به حساب می آید. و البته که مراحل تهیه یک پیتزای خانگی نیز در کنار بچه ها و اعضای خانواده سبب می شود زمانی را به تفریح و گفت و گو در حین تهیه پیتزای خانگی به صورت خانوادگی گذراند و در آخر این ساعات خوش نیز پیتزایی لذیذ نوش جان کرد و البته شرط اساسی این تفریح خانوادگی استفاده از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت می باشد.

4- امروزه با تغییر سبک زندگی و اشتغال بیشتر افراد خانواده زمان آزاد کمتری باقی می ماند تا بتوان آن را صرف تهیه غذاهای سنتی کرد استفاده از سوسیس، کالباس، ژامبون، ناگت، همبرگر و … گاهی تنها گزینه ی موجود می باشد.

سوسیس و کالباس استاندارد
سوسیس و کالباس استاندارد

با توجه به تمامی این دلایل و دلایل متعدد دیگر نمی توان به طور کلی نسخه ای ساده پیچید و گفت که اصلا از هیچ فست فودی استفاده نکنید اما خب بهتر است در حد امکان تلاش کنید از کارخانه های معتبر سوسیس و کالباس خرید و حمایت کنید. کارخانه هایی که سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت را تولید و عرضه می کنند، کارخانه هایی که تولید سوسیس و کالباس در معرض چشم مشتری دارند و یا کارخانه هایی که پخش سوسیس و کالباس خانگی نیز دارند و ….

کارخانه دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، کالباس، همبرگر، ژامبون، ناگت و … با کیفیت بالا و بدون مواد افزودنی می باشد. امکان خرید اینترنتی و آن لاین نیز یکی دیگر از مزایای خرید از کارخانه سوسیس و کالباس دهکده پروتئین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید