آموزش اشپزی, ساندویچ, سوسیس

طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه را در این نوشته آموزش می دهیم. می توانید این غذای خوشمزه را تهیه کرده و به عنوان غذای یکی از وعده های اصلی و یا به عنوان عصرانه سرو کنید. انواع سوسیس را می توانید به صورت های مختلفی سرو کنید و از عطر و طعم فوق العاده آن لذت ببرید. سوسیس بندری، پیراشکی سوسیس، اسنک، سمبوسه، پیتزا، خوراک سوسیس و گوجه، خوراک سوسیس و سیب زمینی و … از جمله غذاهای خوشمزه ای هستند که با سوسیس تهیه می شوند.

اگر شما هم جزو افرادی می باشید که عاشق عطر و طعم سوسیس هستید پیشنهاد ما برای شما تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه است. این غذای خوشمزه را می توانید به صورت ساندویچی در مهمانی تولد و یا دورهمی های عصرانه نیز سرو کنید. بی شک مهمانان شما از این پذیرایی خوشمزه خوشحال و راضی خواهند بود.

ساندویچ-بندری

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه سوسیس بندری 

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدارترین ساندویچ های ایرانی به حساب می آید. مواد اولیه ای که برای تهیه این ساندویچ خوشمزه نیاز داریم عبارتند از:

  • شش عدد سوسیس
  • دو عدد پیاز بزرگ
  • سه قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی
  • فلفل قرمز، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم
  • روغن به مقدار مورد نیاز

طرز-تهیه-سوسیس-بندری-خانگی

طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه

  1. برای تهیه کردن این ساندویچ خوشمزه باید ابتدا سوسیس ها را به صورت حلقه ای برش دهیم.می‌توانید از سوسیس گیاهی نیز استفاده کنید و طعم بهتری را داشته باشید.
  2. پیازها را هم به صورت خلالی خرد می کنیم.
  3. سوسیس ها را در روغن سرخ می کنیم و کنار می گذاریم.
  4. پیازهای خلالی را داخل روغن می ریزیم و سرخ می کنیم.
  5. زردچوبه، فلفل سیاه و فلفل قرمز را به پیازهای اضافه کرده و تفت می دهیم.
  6. رب گوجه فرنگی را هم اضافه می کنیم و باز تفت می دهیم.
  7. حالا سوسیس های سرخ شده را نیز به مواد بالا اضافه می کنیم و خوب مخلوطشان می کنیم.
  8. یک فنجان آب اضافه می کنیم و هم می زنیم و درب ظرف را می بندیم.
  9. زمانی که غذا به غلظت کافی رسید آن را از روی حرارت بر می داریم.

ساندویچ-سوسیس-بندری

فوت و فن های طرز تهیه سوسیس بندری 

  1. مزیتی که درست کردن سوسیس بندری در خانه دارد این است که شما می‌توانید به میزانی که دلخواه خود و اعضای خانواده هست فلفل را اضافه نمایید. اگر غذاهای تند دوست دارید میزان فلفل را بیشتر و اگر زیاد میل به تند بودن آن ندارید از فلفل کمتری در آن استفاده کنید. به دلیل این که اصل این غذا برای جنوب کشور هست و همانطور که اطلاع دارید جنوبی ها بسیار به غذاهای تند علاقه دارند، میزان فلفلی که در آن استفاده میکنند بسیار زیاد است و ممکن است در بعضی از رستوران ها نیز به همین صورت تهیه کنند، شما با درست کردن این غذای خوشمزه در خانه می‌توانید طبق ذائقه خودتان این سوسیس بندری لذیذ را طبخ نمایید.
  2. فلفل سیاه طعم بسیار عالی به سوسیس شما می‌دهد اما اگر اهل خوردن غذاهای تند نیز هستید، می‌توانید از فلفل قرمز نیز برای مزه دار کردن غذایتان استفاده نمایید. اما در استفاده از آن محتاط باشید تا غذایتان خیلی تند نشود.
  3. یکی از مهم ترین مواردی که برای تهیه کردن سوسیس بندری خوشمزه و ویژه باید رعایت شود استفاده از پیاز فراوان می باشد. بهتر است پیازها را به صورت خلالی و درشت خرد کنید.
  4. می توانید برای خوشمزه تر شدن این ساندویچ علاوه بر رب گوجه فرنگی از یک قاشق سس کچاپ نیز استفاده کنید.
  5. این ساندویچ به صورت تند سرو می شود ولی در صورت تمایل می توانید مقدار فلفل را  کمتر کنید.
  6. استفاده از سیب زمینی در این غذا کاملا اختیاری است. در صورت تمایل می توانید سیب زمینی ها را آبپز کرده و بعد از جدا کردن پوست، آن ها را نگینی خرد کنید و به سوسیس ها اضافه کنید.
  7. در صورت تمایل می‌توانید از گوجه، کاهو و خیارشور در سرو غذا استفاده کنید.
  8. استفاده از مقداری زعفران یا آبلیمو نیز طعم بهتری به ساندویچ سوسیس بندری می دهد.
  9. پودر کاری نیز یکی از ادویه هایی است که می توانید برای خوش عطر و طعم شدن بیشتر ساندویچ به سوسیس بندری اضافه کنید.
  10. استفاده از پوره گوجه فرنگی تازه به جای رب گوجه فرنگی نیز یکی دیگر از فوت و فن های تهیه کردن این غذای خوشمزه می باشد.
  11. همانطور که در طرز تهیه گفته شد، می‌توانید از فلفل دلمه‌ای، قارچ و همچنین پنیر پیتزا در غذایتان استفاده نمایید.
  12. اگر برای مهمانی از این غذا استفاده می‌کنید، می‌توانید برای تزیین در کنار غذا از مقداری جعفری نیز استفاده نمایید.
  13. می‌توانید از پودر گوجه خشک شده نیز برای طعم بهتر غذا استفاده کنید.
همچنین بخوانید:  طرز تهیه ماکارونی با سوسیس و پنیر پیتزا

سوسیس-بندری

طرز تهیه ساندویچ سوسیس بندری با قارچ و پنیر

برای خوشمزه تر شدن ساندویچ سوسیس بندری می توانید از قارچ و پنیر نیز در آن استفاده کنید. البته اضافه کردن فلفل دلمه ای نیز عطر و طعم این ساندویچ را بهتر خواهد کرد. برای این کار کافی است قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد کرده و سرخ کنید. پنیر پیتزای رنده شده را روی قارچ ها بریزید و در ظرف را ببندید تا پنیر با حرارت ذوب شود.

مخلوط قارچ و پنیر را روی ساندویچ سوسیس بندری ریخته و از عطر و طعم آن لذت ببرید. البته می توانید قارچ ها را بعد از سرخ کردن به سوسیس بندری اضافه کنید و پنیر را هم روی سوسیس ها بریزید و اجاز دهید در حین آب شدن کاملا با سوسیس ها ترکیب شوند. با استفاده از اینترنت به راحتی می‌توانید خرید آنلاین سوسیس را تجربه نمایید.

ساندویچ-سوسیس-بندری-با-سیب-زمینی

طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی

همان طور که از نام این غذا مشخص است متعلق به جنوب ایران می باشد. در دستور اصلی و سنتی سوسیس بندری، سیب زمینی قرار ندارد، اما برخی از افراد در طرز تهیه سوسیس بندری از سیب زمینی نیز استفاده می کنند. این موضوع کاملا بستگی به ذائقه و سلیقه ی شما دارد.

در صورتی که تمایل دارید در غذای خود از سیب زمینی نیز استفاده کنید ابتدا باید سیب زمینی ها را آب پز کنید. البته به یاد داشته باشید که سیب زمینی ها نباید به قدری پخته شوند که در غذا له شوند. همین که سیب زمینی ها نیم پر شوند کافی است. سیب زمینی های نیم پر شده را پوست گرفته و به صورت قطعات مکعبی خرد کنید. حالا سیب زمینی ها را به همراه سوسیس و پیاز تفت می دهیم.

اضافه کردن فلفل دلمه ای به این غذا نیز کاملا اختیاری است. می توانید فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد کنید و به همراه پیاز تفت دهید. برای طعم بهتر می‌توانید از سوسیس کالباس ارگانیک در طبخ این غذا استفاده نمایید.

سوسیس-بندری-با-پنیر

خرید انواع محصولات پروتئینی دهکده پروتئین

برای تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه می توانید از سوسیس های دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتیئن تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر و … است. قابل ذکر است که دهکده پروتئین برای تهیه تمامی این محصولات خوشمزه از مواد اولیه سالم، تازه و با کیفیت استفاده می کند. از آن جایی که در تهیه محصولات دهکده پروتئین از مواد نگه دارنده و افزودنی های مضر استفاده نمی شود و تمامی این محصولات به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شوند می توانید با خیالی راحت از آن ها در تهیه انواع فست فودها استفاده کنید.

با استفاده از محصولات دهکده پروتئین دیگر نیازی نیست که نگران مضرات سوسیس و کالباس باشید و می توانید با خیالی آسوده برای عزیزان خود انواع ساندویچ، پیتزا و … را تهیه کنید. تمامی این محصولات خوشمزه و با کیفیت را می توانید به صورت آنلاین و با خرید محصولات پروتئینی از  دهکده پروتئین خریداری کنید. سفارش شما در اسرع وقت، درب منزلتان به شما تحویل داده خواهد شد. برای خرید حضوری این محصولات نیز می توانید به شعب دهکده پروتئین مراجعه کنید.

سوسیس بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس شکاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله دودی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مخلوط گوشت و مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس نورنبرگ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 دیدگاه در “طرز تهیه سوسیس بندری خوشمزه و ویژه

  1. یگانه گفت:

    واقعا نمیدونم فست فود های بیرون چیکار میکنن انقدر خوشمزه میشه غذاهاشون. هرچی کثیف تر خوشمزه تر
    شوخی کردم خوبه اینطوری خودمون میتونیم درست کنیم مخصوصا اینک دهکده پروتئین هم محصولاتش ارگانیکه

دیدگاهتان را بنویسید