آموزش اشپزی, فراورده های گوشتی دهکده پروتئین

طرز تهیه فلافل

فلافل

یکی از غذاهای پرطرفدار برای کودکان و نوجوانان ، فلافل است که یک غذای سالم و خوشمزه است و حاوی پروتئین زیادی است. فلافل از نخود بعنوان یک ماده ی غذایی مغذی تشکیل میشود و یک فست فود سالم و خوشمزه است. ما در این مقاله به شما طرز تهیه فلافل را میاموزیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

فلافل لبنانی

آموزش درست کردن فلافل

فلافل یک غذای سالم ؛ ارزان و خوشمزه است که سریع آماده میشود و شما میتوانید آنرا با سس خردل برای کودکان خود سرو کرده و بعنوان یک میان وعده ی خوشمزه میل کنید. این فست فود بی نظیر طرفداران زیادی دارد و خانم ها و اقایان زیادی به دنبال آن هستند که طرز تهیه فلافل لبنانی یا جنوبی را یاد گرفته و حداقل یک بار آنرا برای خانواده درست کنند.

فلافل

 مواد لازم برای درست کردن فلافل خانگی

  • نخود : یک کیلو
  • پیاز : یک عدد
  • جعفری : 100 گرم
  • سیر : یک بوته
  • نمک ، فلفل ، زردچوبه : به میزان لازم
  • سس انبه : به میزان دلخواه ( اختیاری )

طرز تهیه فلافل

 چطور فلافل خانگی و خوشمزه درست کنیم؟

برای درست کردن فلافل ابتدا لازم است 24 ساعت قبل نخودها را خیس کرده و چندین بار آب آنرا عوض کنید. بعد از 24 ساعت که نخودها خوب خیس خورد ، آنها را به همراه پیاز ؛ جعفری و سیر به داخل چرخ گوشت ریخته و چرخ نمایید. سپس نمک و سایر ادویه ها را به آن اضافه کنید و از قاشق مخصوص برای قالب زنی آن استفاده کنید. اگر احساس کردید مواد فلافل آب انداخته است میتوانید با اضافه کردن آرد نخودچی آب آنرا جمع کرده و قالب های سفت و خوبی از فلافل بزنید. سپس فلافل ها را درون روغن داخل ماهیتابه انداخته و اجازه دهید دو طرفشان به خوبی سرخ شود.

نکات مهم در هنگام سرخ کردن فلافل

 سعی کنید برای سرخ کردن فلافل از یک ظرف گود و کوچک استفاده کنید تا از روغن کمتری استفاده کرده و فلافل سالم تر باشد. سپس بعد از سرخ شدن آنها ؛ از یک دستمال استفاده کرده و فلافل ها را روی آن بریزید تا روغن اضافه انها گرفته شود.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

آموزش فلافل خانگی

نحوه ی سرو کردن فلافل

 فلافل های سرخ شده را میتوانید با کاهو ، گوجه فرنگی ؛ خیارشور ؛ یا انواع ترشی خوشمزه سرو کرده و از خوردن آنها لذت ببرید. همچنین میتوانید از سس انبه نیز برای فلافل استفاده کنید. به این شرح که یک قاشق پودر انبه را در 6 قاشق آب جوشیده و ته استکان سرکه سفید ریخته و باهم مخلوط کنید. سپس روی فلافل ها بریزید و میل نمایید.

فلافل خانگی خوشمزه

فروش اینترنتی فلافل خانگی

دهکده پروتئین بعنوان تولید کننده انواع غذاهای خانگی و خوشمزه با بهترین مواد ، اماده ارائه فلافل های خوشمزه و خانگی به شما عزیزان است. شما میتوانید طعم بی نظیر فلافل جنوبی دست ساز و خانگی را در دهکده پروتئین تهران واقع در شریعتی تجربه کرده و از خوردن آنها لذت ببرید. همین حالا برای سفارش فلافل ؛ انواع سوسیس و کالباس ؛ کشک بادمجان ؛ کوفته ، دلمه ، انواع سالادهای ایرانی و خارجی و …. اقدام کرده و همه ی خرید خود را به صورت اینترنتی در وبسایت دهکده پروتئین انجام دهید.

دهکده پروتئین در کمترین زمان ممکن محصولات را بدست شما رسانده و میتوانید وعده های رنگی ، خوشمزه و سالمی را برای خود و خانواده ی عزیزان رقم بزنید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای سفارش فلافل و سایر محصولات دهکده پروتئین اقدام کنید.

بندری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سالاد الویه

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سالاد کلم

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سالاد ماکارونی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سالاد مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید