آموزش اشپزی

طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

همبرگر مرغ با سبزیجات یکی از خوشمزه ترین انواع همبرگر می باشد. این نوع همبرگر عطر و طعم فوق العاده ای دارد و راحت و سریع هم آماده می شود. همان طور که می دانید همبرگر انواع گوناگونی دارد. برای مثال همبرگر با گوشت چرخ کرده، همبرگر با سویا، همبرگر با مرغ و …..

همبرگر را می توانید در خانه با رعایت کردن فوت و فن های خاص درست کردن آن مانند بیرون درست کنید. ساندویچ همبرگر از آن دسته ساندویچ هایی است که می توانید به عنوان غذای اصلی در وعده ی ناهار یا شام و یا به عنوان میان وعده و یا عصرانه از آن استفاده کنید. در این نوشته تصمیم داریم طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر را آموزش دهیم.

در صورتی که زمان لازم برای تهیه کردن همبرگر در خانه را ندارید یا طعم همبرگرهایی را که خودتان درست می کنید دوست ندارید می توانید با خیالی آسوده از همبرگرهای دهکده پروتئین استفاده کنید. همبرگرهای تولید شده در دهکده پروتئین از مواد اولیه تازه تهیه می شوند و طعم بسیار لذیذی دارند. کافی است این همبرگرها را در روغن سرخ کنید و در اسرع وقت ساندویچ خوشمزه ای را برای خود و عزیزانتان درست کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه همبرگر مرغ با سزیجات در فر

ساندویچ همبرگر مرغ با سبزیجات

ساندویچ همبرگر مرغ با سبزیجات

ساندویچ همبرگر را می توانید در دورهمی عصرانه یا مهمانی تولد و … نیز سرو کنید. کودکان و بزرگ سالان طعم این ساندویچ را دوست دارند و به همین دلیل می توانید با خیالی راحت برای پذیرایی کردن از مهمانان خود از این گزینه استفاده کنید. مواد اولیه ای که برای تهیه کردن همبرگر مرغ با سبزیجات در فر نیاز داریم عبارتند از:

  • یک عدد سینه مرغ چرخ کرده
  • یک عدد پیاز کوچک
  • یک عدد تخم مرغ
  • دو عدد نان تست پودر شده
  • دو حبه سیر له شده
  • نصف لیوان جعفری و گشنیز تازه و خرد شده
  • یک قاشق غذا خوری سس باربکیو
  • روغن زیتون به مقدار مورد نیاز
  • نمک، فلفل، زردچوبه، دارچین به مقدار مورد نیاز

مراحل تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

برای درست کردن همبرگر با مواد اولیه ای  که در بالا ذکر کردیم باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهیم. تهیه کردن همبرگر در خانه کار ساده ای است و تنها کافی است که با دقت و حوصله انجام شود. اما اگر زمان کافی برای درست کردن همبرگر در خانه را ندارید و یا مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه آن را در خانه ندارید می توانید از همبرگرهای دهکده پروتئین استفاده کنید. این همبرگرها از گوشت تازه و به صورت کاملا بهداشتی تهیه شده اند و عطر و طعم لذیذی دارند.

  1. ابتدا باید پیاز را رنده کنیم و با سینه مرغ چرخ شده مخلوط کنیم.
  2. سیر له شده، تخم مرغ، جعفری و گشنیز خرد شده، نان تست پودر شده، سس باربکیو را به مخلوط مرغ و پیاز اضافه می کنیم.
  3. نمک، فلفل، زردچوبه و دارچین را هم به مواد بالا اضافه می کنیم.
  4. همه مواد بالا را به خوبی مخلوط کرده و ورز می دهیم تا ترکیبی کاملا یک دست ایجاد شود.
  5. فر را روشن می کنیم و اجازه می دهیم با دمای صد و هفتاد درجه سانتی گراد گرم شود.
  6. سینی فر را چرب می کنیم.
  7. از مواد همبرگر مرغ با سبزیجات به اندازه یک نارنگی برمی داریم و با دست سطحش را کاملا صاف می کنیم.
  8. همبرگرها را در سینی فر با فاصله از هم می چینیم.
  9. روی همبرگرها را با کمی روغن زیتون چرب می کنیم.
  10. همبرگرها را به مدت نیم ساعت در فر با دمای صد و هفتاد درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا به خوبی پخته شود.
همچنین بخوانید:  تفاوت سوسیس و هات داگ چیست؟

محصولات دهکده پروتئین

طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات

طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات

دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر، نوشیدنی، غذاهای آماده و … است. در تهیه تمامی این محصولات از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده می شود. همچنین تمامی مراحل تهیه این محصولات نیز کاملا استاندارد و بهداشتی می باشد. به همین دلیل با خرید محصولات دهکده پروتئین می توانید خاطر جمع باشید که از سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت استفاده کرده اید.

عدم استفاده از افزودنی های مضر و مواد نگه دارنده نیز سبب شده است تا محصولات دهکده پروتئین را بهترین برند سوسیس و کالباس در ایران بدانیم. به این ترتیب با استفاده از این محصولات خوشمزه و با کیفیت دیگر نیازی به نگرانی در مورد مضرات سوسیس و کالباس نیست و می توانید با خیالی آسوده از طعم دوست داشتنی فست فودها لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی محصولات پروتئین

در این نوشته طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات در فر را آموزش داده ایم. اما دهکده پروتئین برای راحتی مشتریان خود اقدام به تولید همبرگر تازه و با کیفیت کرده است. برای تهیه ساندویچ همبرگر می توانید با خیالی آسوده از همبرگرهای دهکده پروتئین استفاده کنید.

محصولات دهکده پروتئین را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت دهکده پروتئین خریداری کنید. به این صورت بدون نیاز به خارج شدن از منزل می توانید تمام مواد مورد نیاز برای تهیه کردن یک وعده غذایی خوشمزه را به صورت اینترنتی خرید کنید. سفارش شما در اسرع وقت در همان آدرسی که در سایت ثبت کرده اید به شما تحویل داده خواهد شد.

برای خرید حضوری محصولات دهکده پروتئین نیز می توانید به شعبه تجریش دهکده پروتئین یا شعبه شهرک غرب دهکده پروتئین مراجعه کنید. آدرس شعب دهکده پروتئین را می توانید در سایت مشاهده کنید.

آموزش همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

آموزش همبرگر مرغ با سبزیجات در فر

طرز تهیه همبرگر مرغ با سبزیجات به همراه قارچ و پنیر

ساندویچ همبرگر را می توانید با اضافه کردن پنیر و قارچ به صورت ویژه تهیه کنید. برای اضافه کردن پنیر به همبرگر می توانید روی هر همبرگر یک ورق پنیر قرار دهید و بعد آن را در فر قرار دهید. به این ترتیب طعم پنیر و همبرگر به خوبی مخلوط می شوند و ساندویچ شما عطر و طعم ویژه ای می گیرد.

علاوه بر این می توانید قارچ ها را اسلایس کرده و با کمی کره تفت دهید. پنیر را روی قارچ ها بریزید و در ظرف را ببندید تا پنیر با حرارت قارچ ها آب شود. مخلوط قارچ و پنیر را روی ساندویچ همبرگر خود بریزید و از طعم فوق العاده این ساندویچ لذت ببرید.

همبرگر – فرانسوی پنیری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

همبرگر – کره ای

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

همبرگر – مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

همبرگر گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

همبرگر مخلوط گوسفندی و گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید