آموزش اشپزی, سوسیس

طرز پخت سوسیس شکاری

طرز پخت سوسیس شکاری

طرز پخت سوسیس شکاری در این نوشته آموزش داده می شود. می توانید با استفاده از این آموزش، یک ساندویچ سوسیس شکاری بی نظیر را برای خود و عزیزانتان آماده کنید. اصولا سوسیس شکاری می تواند بهترین گزینه برای غذای پیک نیک و گردش در طبیعت باشد. اگر قصد دارید تعطیلات آخر هفته را در طبیعت بگذرانید، پیشنهاد می کنیم حتما طرز پخت سوسیس شکاری را بیاموزید.

سوسیس شکاری چیست؟

اگر تا به حال طعم لذیذ سوسیس شکاری را تجربه نکرده اید باید بگوییم که سوسیس شکاری یکی از خوشمزه ترین انواع سوسیس می باشد. طعم بالاترین درصد گوشت خالص در سوسیس را می توانید با این نوع سوسیس تجربه کنید. درصد گوشت در سوسس شکاری از هفتاد درصد شروع می شود و در برخی از برندها به صد درصد نیز می رسد. طعم سوسیس شکاری اغلب تند و بسیار خوشمزه است. این نوع سوسیس در اصل با گوشت خود تهیه می شود. اما در کشورهای اسلامی مانند کشور ما که اغلب جمعیت مسلمان هستند و مسلمانان از خوردن گوشت خوک امتناع می کنند، برای طرز تهیه سوسیس شکاری از گوشت گاو یا گوساله استفاده می شود.

سوسیس شکاری چیست؟

طرز تهیه سوسیس شکاری 

در ایران، کارخانه های سوسیس و کالباس متعددی، سوسیس شکاری را تولید و عرضه می کنند. برای تهیه این نوع سوسیس، گوشت ( در کشورهای خارجی گوشت خوک و در ایران، گوشت گوساله و گاو ) را با نمک تصفیه شده خوراکی، فلفل، سایر ادویه های طبیعی، آب و یخ، روغن جامد نباتی، آرد گندم، پودر سیر و سایر افزودنی های مجاز به خوبی ترکیب می کنند. بعد از اینکه این خمیر آماده شد و آبش کاملا گرفته شد، آن را دودی می کنند. برای این کار، مواد آماده شده را روی دود کاملا خشک می کنند. بعد از تمام شدن این مراحل، سوسیس شکاری را در غشای روده گوسفند می پیچند و بعد برای فروش در بازار عرضه می کنند. سوسیس شکاری حدود دو و نیم سانتی متر قطر و حدود ده سانتی متر طول دارد.

نام این نوع سوسیس جالب و کمی متفاوت است. احتمالا علت انتخاب این نام، علاقه زیاد شکارچیان و ماهی گیران به این نوع سوسیس می باشد. به طور کلی در فضای باز و در دل طبیعت، خوردن کباب سوسیس لذت وافری دارد مخصوصا که از نوع کوکتل شکاری باشد. اگر می خواهید طرز تهیه سوسیس کبابی را بدانید پیشنهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.  می توانید  مهمانی تولد و یا دورهمی عصرانه خود را در فضایی باز برگزار کنید. برای پذیرایی کردن از مهمانان نیز بدون نگرانی ساندویچ سوسیس شکاری سرو کنید. زیرا طعم لذیذ این نوع سوسیس همه مهمانانتان را راضی خواهد کرد.

طرز پخت سوسیس شکاری به شکل کبابی

ساندویچ سوسیس شکاری طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع سوسیس عطر و طعم فوق العاده و خاصی دارد. می توانید در یک مهمانی باربیکیو، سوسیس شکاری را کبابی کنید و مهمانان خود را با طعمی شگفت انگیز غافلگیر کنید. طرز پخت سوسیس شکاری به شکل کبابی بسیار راحت است. تنها کافی است سوسیس شکاری را در سیخ فرو کنید و آن را روی منقل یا ذغال، کباب کنید. حالا می توانید این سوسیس کبابی خوشمزه را به تنهایی و یا داخل نان باگت به شکل ساندویچی سرو کنید. اضافه کردن سس باربیکیو روی سوسیس شکاری کباب شده، عطر و  طعم لذیذ آن را چندین برابر می کند.

طرز پخت سوسیس شکاری به شکل کبابی

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 80

طرز پخت سوسیس شکاری با پنیر چدار

برای تهیه ساندویچ سوسیس شکاری می توانید علاوه بر کباب کردن سوسیس شکاری راه دیگری را نیز تجربه کنید. می توانید سوسیس شکاری را به شکل کامل و یا حلقه حلقه شده داخل فویل قرار دهید و مقداری پنیر چدار و یا پنیر گودا روی سوسیس بریزید و فویل ها را بپیچید. فویل را میان ذغال قرار دهید و اجازه دهید حرارت ذغال، سوسیس ها را آماده کند. در این فاصله پنیر چدار یا پنیر گودایی هم که روی سوسیس شکاری ریخته اید با حرارت ذغال، ذوب می شود. ترکیب طعم پنیر با سوسیس شکاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

همچنین بخوانید:  بهترین مارک سوسیس هات داگ

راه دیگری هم هست که سوسیس شکاری را داخل فویل گذاشته میان ذغال قرار دهید تا با حرارت ذغال آماده شود. بعد از آماده شدن سوسیس ها، فویل ها را باز کنید و حالا پنیر چدار یا پنیر گودای آب شده را روی سوسیس شکاری بریزید. برای سرو کردن ساندویچ سوسیس شکاری با پنیر می توانید از سس خردل یا سس باربیکیو به همراه سیب زمینی سرخ شده استفاده کنید. عطر و طعم این ساندویچ تمامی سلایق مختلف را جذب خود خواهد کرد.

طرز پخت سوسیس شکاری به شکل سرخ کردن این سوسیس نیز خوشمزه و پر طرفدار است. سرخ کردن سوسیس به همراه پنیر پیتزا و قارچ سرخ شده هم می تواند بسیار خوشمزه و هیجان انگیز باشد.  این مدل ساندویچ را با سس دلخواهتان به همراه خیارشور و کاهو سرو کنید و لذت ببرید.

طرز پخت سوسیس شکاری با پنیر چدار

قیمت سوسیس شکاری

اصولا سوسیس شکاری قیمت بالاتری نسبت سایر انواع دیگر سوسیس دارد. علت این قضیه هم این است که گوشت زیادی برای تهیه سوسیس شکاری استفاده می شود. حدود هفتاد تا بیش از نود درصد مواد اولیه این نوع سوسیس، گوشت می باشد. حتی سوسیس شکاری با صد درصد گوشت خالص نیز تهیه در بازار عرضه می شود. قیمت سوسیس شکاری به عوامل مختلفی مانند درصد گوشتی که در آن استفاده شده است و همچنین برند کارخانه سوسیس و کالباسی که این نوع سوسیس را عرضه می کند، بستگی دارد.

محصولات دهکده پروتئین 

برای تهیه انواع فست فود می توانید با خیالی آسوده از محصولات تولید شده در دهکده پروتئین استفاده کنید. دهکده پروتئین عرضه کننده انواع سوسیس، ژامبون، همبرگر، نان، نوشیدنی و … می باشد. تمامی محصولات تهیه شده در این مجموعه از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شوند. همچنین دهکده پروتئین برای جلب رضایت و اطمینان مشتریانش خدماتی همچون تهیه سوسیس و کالباس در حضور مشتری، فروش سوسیس و کالباس خانگی و … را نیز ارائه می دهد.

فروش اینترنتی سوسیس و کالباس یکی دیگر از خدمات دهکده پروتئین می باشد. می توانید به راحتی و بدون نیاز به خارج شدن از منزل، در سایت فروش محصولات دهکده پروتئین سفارش خود را ثبت کنید. سفارش شما در اسرع وقت در آدرسی که در سفارش خود ثبت کرده اید، تحویل شما داده خواهد شد.

سوسیس بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس شکاری

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوساله دودی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مخلوط گوشت و مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس نورنبرگ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید