جوجه کباب, فراورده های گوشتی دهکده پروتئین

کتف و بال کبابی

هنگامی که صحبت از دورهمی و یا پیک نیک می‌شود اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند خوردن کباب است و در میان کباب‌ها کتف و بال کبابی مرغ بسیار پر طرفدار است چون هم طعم بسیار خوبی دارد و هم خیلی سریع آماده می‌شود، اما برخلاف باور عموم این نوع اصلا مضر نمی‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با این نوع کباب و انواع آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کتف و بال کبابی، غذایی محبوب

یکی از انواع غذاهای خوشمزه بین المللی کتف و بال کبابی است که با طعم ها و دستورهای بسیار متنوعی مزه دار می‌شود. تهیه این غذا نیز دارای روش های متفاوتی است و می‌توانیم آن را روی منتقل ذغال یا درون فر کباب کنیم. این کباب را علاوه بر سرو به عنوان یک شام یا ناهار ساده می‌توانیم به عنوان یک غذای شیک و مجلسی برای مراسم و مهمانی های خود نیز تهیه کنیم. ترکیباتی که برای مرینت یا طعم دار کردن گوشت مرغ استفاده می‌کنیم سلیقه ای است و می‌توانیم به دلخواه آن ها را تغییر دهیم.

کتف و بال کبابی

انواع طعم های کتف و بال کبابی

یکی از اساسی‌ترین نکات در تهیه انواع کتف و بال مرغ کبابی مزه دار کردن آن است. روش های متنوعی برای این کار وجود دارد که باعث تفاوت بین مزه و طعم آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از پیاز، روغن و سس مخصوص گوشت خود را مرینیت کرده و به روش کباب کردن و یا بریانی آماده طبخ کنید. گوشت با طعم مکزیکی یکی از پرطرفدارترین طعم‌ها است. اگر به غذاهای تند و تیز علاقه مند هستید و یا می‌خواهید یک طعم متفاوت را امتحان کنید حتما از ادویه و یا سس مکزیکی استفاده کنید. این نوع ادویه اصالتا برای کشور مکزیک بوده و هیچ گونه رنگ، افزودنی و اسانس ندارد. یکی دیگر از روش های مرینیت استفاده از زغفران دم کرده غلیظ در ترکیبات و کباب زعفرانی است.

انواع طعم کتف و بال

اصول و موارد بهداشتی 

خرید اینترنتی کتف و بال کبابی در فروشگاه دهکده پروتئین از کشتار روز و به صورت شسته شده و همراه با پوست تهیه می‌شود. یکی دیگر از مزیت های این محصول دهکده در مقایسه با محصولات مشابه عدم استفاده از مواد نگهدارنده است که به مراتب سالم تر از بقیه انواع است. محصولات ما به صورت تمیز و سلفون کشیده و با بسته بندی سالم و همچنین رعایت کامل نکات بهداشتی به جهت حفظ سلامت مشتریان عزیز آماده شده و برای طبخ در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. همچنین این محصول به صورت روزانه و بدون مواد نگهدارنده و افزودنی تولید و در ظروف بهداشتی عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:  فروشگاه سوسیس کالباس دست ساز

اصول بهداشتی تهیه کتف وبال

بال مرغ در نگاه کارشناسان

از نظر کارشناسان بهداشت مواد غذایی، مصرف کتف و بال کبابی مرغ هیچ گونه مشکلی ندارد. همچنین این حرف که هورمون مرغ به بال آن تزریق می‌شود ناشی از کمبود اطلاعات کافی است. شاید دانستن این نکنه برایتان جالب باشد که در دهه ۶۰ میلادی، در برخی از کشورها از هورمون برای رشد زودتر مرغ و طیور استفاده می‌شد اما هم‌اکنون انجام این کار ممنوع می‌باشد. در کشور ما ممنوعیت خاص یا نظارت چندانی بر این موضوع وجود ندارد اما هزینه بالای هورمون های رشد عملا اجازه این کار را به مرغدار و دامدار نمی‌دهد.

ارزش غذایی بال مرغ

خرید انواع کتف و بال طعم دار از دهکده پروتئین

ما در این مقاله در ارتباط با کتف و بال کبابی، انواع طعم، اصول و نکات مهم در خرید این محصول صحبت کردیم.  اکنون بهتر است با یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه تولید انواع فرآورده‌های پروتئینی نظیر انواع کتف و بال طعم دار، جوجه کباب در مزه‌هایی متفاوت و خوشمزه، سوسیس، کالباس و ژامبون ارگانیک یعنی فروشگاه آنلاین دهکده پروتئین آشنا شوید. به شما توصیه می‌کنیم برای خرید این محصولات به وب سایت و شعبات مختلف دهکده پروتئین مراجعه نمایید. لازم به ذکر است این فروشگاه محصولات خود را به صورت کاملا ارگانیک و سالم و بدون مواد نگهدارنده در حضور مشتری تولید می‌کند. همین حالا محصول دلخواه خود را سفارش داده و با خیالی آسوده در کوتاه‌ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید