آموزش اشپزی, ژامبون

طرز تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست

طرز تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست

ساندویچ ژامبون با نون تست یکی از پرطرف‌دارترین ساندویچ‌ها است که طعم فوق‌العاده خوشمزه‌ای دارد. این ساندویچ‌ها قیمت ارزانی داشته و نسبت به سایر غذاهای فست‌فودی پرفروش‌تر هستند. این غذا لذیذ را می‌توانید با انواع مواد اولیه و سبزیجات میل کنید و در تهیه آن‌ها با هیچ گونه محدودیت روبرو نیستید. انواع ساندویچ ژامبون را می‌توانید در پیک نیک‌ها، مهمانی‌های دوستانه، حتی در سرکار، مدرسه و دانشگاه میل کنید. این غذا طعم بی نظیری داشته و از غذاهای فست‌فودی در دسترس است. امروزه دانشجویان، کارمندان، دانش آموزان از طرفداران این ساندویچ خوشمزه هستند.

ژامبون با نان تست به همراه فلفل‌دلمه‌ای و قارچ و سایر سبزیجات تهیه می‌شود. در تهیه اسنک ژامبون از روغن زیادی استفاده نمی‌شود. امروز اسنک به عنوان یک فینگرفود خوشمزه و جذاب در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌ها کاربرد دارد. طرز تهیه اسنک ژامبون بسیار متنوع است و با مواد اولیه ی گوناگون تهیه می‌شود.این نوع فست‌فودها به سرعت آماده شده و به مواد اولیه زیادی نیاز ندارند. می‌توانید این غذا را با ژامبون هایی مثل گوشت، مرغ، بوقلمون، گوشت گوساله، مرغ و قارچ و … درست کنید. اسنک ژامبون با استفاده از ساندویچ ساز تهیه می‌شود؛ اما اگر ساندویچ ساز ندارید نگران نباشید چرا که می‌توانید این غذای خوشمزه را با استفاده از ماهیتابه تهیه کنید. اسنک طرز تهیه و رسپی های گوناگونی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. 

ساندویچ ژامبون با نون تست

طرز تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست یا اسنک ژامبون

برای تهیه اسنک ژامبون به مواد اولیه‌ای نظیر ذرت پخته شده، ژامبون، نان تست، نمک، پودر آویشن، فلفل‌دلمه‌ای، قارچ، پودر فلفل و پنیر پیتزا نیاز داریم. در گام اول برای تهیه این اسنک خوشمزه فلفل دلمه‌ای را شسته و به صورت نگینی خرد کنید. نان تست را بر روی دستگاه ساندویچ ساز قرار دهید و اگر این دستگاه را ندارید بر روی ماهیتابه این کار را انجام دهید. سپس بر روی نان به ترتیب مقداری پنیر پیتزا و فلفل دلمه و قارچ نگینی شده بریزید.

در این زمان باید ذرت پخته شده به همراه ژامبون را بر روی نان قرار دهید و بر روی آنها ادویه دلخواه را بپاشید. بر روی نان تست و مواد یک لایه نان تست بگذارید و درب ساندویچ ساز را ببندید. اگر در ماهیتابه این کار را انجام می‌دهید بهتر است درب ماهیتابه را بگذارید تا پنیر کاملاً آب شود. سپس بعد از گذشت ۱۰ دقیقه اسنک ژامبون با نون تست را بیرون آورده و با استفاده از سس دلخواه خود میل کنید.

تهیه اسنک ژامبون

 طرز تهیه اسنک ژامبون به همراه پنیر گودا 

برای تهیه ساندویچ ژامبون به همراه نون تست به کره، پنیر پیتزا، ژامبون، پنیر گودا و نان تست نیاز داریم. در ابتدا دو عدد نان تست را بر روی میز قرار دهید و بر روی یک عدد از نان‌ها مقداری کره بمالید. سپس ژامبون را به اندازه ابعاد نان تست برش زده و بر روی نان تست حاوی کره قرار دهید. پنیر گودا را بر روی ژامبون قرار داده و مقدار مورد نیاز پنیر پیتزا به آن اضافه کنید. اسنک ساز را بر روی دمای متوسط قرار دهید تا گرم شود.

نان تستی که از قبل کنار گذاشتید را بر روی مواد قرار دهید و سپس دور تا دور آن را کره بزنید. سپس ساندویچ ژامبون با نون تست در داخل اسنک ساز یا ماهیتابه و فر بگذارید. اجازه دهید تا اسنک کاملاً طلایی و ترد شود. در این مدت پنیر آب شده و اسنک آماده می‌شود. اسنک را می‌توانید همراه با سبزیجات و سس دلخواه میل کنید. دهکده پروتئین ژامبون گوشت و بوقلمون را در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت و کیفیت بسیار مناسب و عالی عرضه کرده است. 

 طرز تهیه اسنک ژامبون به همراه پنیر گودا 

طرز تهیه ساندویچ ژامبون با نان تست و سس مایونز لایه ای

برای تهیه این ساندویچ خوشمزه به سس مایونز، خیارشور، پنیر گودا، ژامبون، نان تست، کاهو و سیخ چوبی نیاز داریم. در ابتدا اطراف برشته شده نان تست را جدا کنید و روی آن سس مایونز اضافه کنید. باید تمامی سطح نان تست با سس مایونز پوشیده شود. در ادامه برای تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست بر روی آن یک ورق ژامبون به ابعاد نان تست بگذارید. در ادامه بر روی ژامبون پنیر گودا اضافه کنید. مجدداً این کار را ادامه دهید و یک عدد نان تست بردارید و بر روی آن سس مایونز و پنیر را بگذارید. سپس مجدداً بر روی آن ژامبون و خیارشور قرار دهید. این کار را تا چند لایه انجام دهید. در ادامه بر روی نان حاوی سس مایونز کاهو قرار دهید و بر روی لایه قبلی بگذارید. سیخ چوبی را اطراف لایه‌های نان تست فرو کنید تا کاملاً فیکس شود.

همچنین بخوانید:  6 طرز تهیه متفاوت از سالاد مکزیکی

طرز تهیه ساندویچ لایه ای ژامبون با نان تست و سس مایونز 

طرز تهیه ساندویچ ژامبون مرغ و قارچ 

برای تهیه این ساندویچ  به ژامبون مرغ و قارچ، نان تست، پنیر پیتزا، فلفل‌دلمه‌ای در رنگ‌های گوناگون و قارچ نیاز داریم. در ابتدا فلفل دلمه‌ای و قارچ را نگینی خرد کنید. ژامبون نیز باید به صورت نگینی خرد شود و سپس ژامبون را به همراه قارچ و فلفل دلمه‌ای مخلوط کرده و بر روی نان تست بریزید. در ادامه برای تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست بر روی مواد پنیر پیتزا اضافه کنید و نان تست دیگری بر روی آن قرار دهید. نان تست را درون ساندویچ ساز قرار دهید تا کاملاً طلایی و ترد شود. در این هنگام پنیر آب می‌شود و می‌توانید اسنک را به همراه سس دلخواه میل کنید. 

طرز تهیه ساندویچ ژامبون مرغ و قارچ 

طرز تهیه کلاب ژامبون

برای تهیه کلاب ژامبون به نان تست نیاز داریم. با هر نوع ژامبونی می‌توانید این غذای لذیذ را درست کنید. در ابتدا اطراف نان تست را برش دهید و نان تست را به صورت مثلثی نصف کنید. ژامبون را به صورت مثلثی و در ابعاد نان تست برش دهید. با استفاده از سس فرانسه و سس مایونز و ادویههای دلخواه سسی مخصوص آماده کنید. سس مخصوص را بر روی نان تست مالیده و ورق ژامبون برش خورده را بر روی آن قرار دهید. سپس پنیر گودا را به اندازه ابعاد نان تست و ژامبون برش داده و بر روی آنها بگذارید. در ادامه تهیه ساندویچ ژامبون با نون تست به صورت لایه‌لایه این کار را انجام دهید و نان تست را بر روی لایه آخر بگذارید. می‌توانید بر روی لبه‌های ساندویچ جعفری خرد شده یا هویج رنده شده قرار دهید تا ظاهر بهتری پیدا کند. 

طرز تهیه کلاب ژامبون

طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری با نان تست 

برای تهیه این ساندویچ ژامبون تنوری خوشمزه به ژامبون، پنیر پیتزا، فلفل دلمه‌ای، نان تست یا باگت، کاهو، زیتون، جعفری، پیاز و گوجه فرنگی نیاز دارید. در ابتدا قارچ‌ها را به صورت ورقه‌ای برش بزنید و در ظرف حاوی روغن و ادویه تفت دهید. در ادامه ترکیبی از ژامبون گوشت و مرغ را برش داده و در داخل ماهیتابه قرار دهید و بر روی آن پنیر بریزید. در نهایت در داخل فر قرار دهید تا پنیر آن ذوب شود. فلفل دلمه‌ای را به صورت نگینی خرد کنید. بر روی نان تست کاهو قرار داده و مواد را به همراه فلفل دلمه‌ای بر روی کاهو بریزید.

بر روی مواد می‌توانید جعفری، زیتون، گوجه و پیاز کاراملی شده را اضافه کنید. در مرحله آخر می‌توانید همراه با سس مایونز میل کنید. دهکده پروتئین شعبه‌های گوناگونی در زمینه عرضه محصولات پروتئینی به خصوص ساندویچ ژامبون با نون تست در سراسر کشور دارد. 

طرز تهیه ساندویچ ژامبون تنوری با نان تست 

نکات مهم در طرز تهیه اسنک ژامبون

  • در تهیه و خرید اسنک توجه کنید که مواد داخل اسنک می‌تواند به صورت سلیقه‌ای انتخاب شود. 
  • در هنگام سرو اسنک می‌توانید از سس‌هایی نظیر سس قرمز، کچاپ و خردل استفاده کنید.
  • در صورت نداشتن ساندویچ ساز می‌توانید از قابلمه و ماهیتابه استفاده کنید و بر روی ساندویچ یک جسم سنگین قرار داده و درب ماهیتابه را ببندید.
  • بعد از این که یک طرف نان تست برشته شد آن را برگردانید تا قسمت دیگر نیز برشته شود. بعد از برشته شدن اسنک آن را به دو قسمت تقسیم کنید.
  • در تهیه اسنک توجه داشته باشید که هیچ موادی از قبل سرخ نمی‌شوند و باید در طی تهیه پخته شوند.
  • در کنار این غذای لذیذ می‌توانید سبزیجاتی نظیر خیارشور و گوجه فرنگی خرد شده میل کنید. 

نکات بیشتر در طرز تهیه اسنک ژامبون

خرید اینترنتی ساندویچ ژامبون با نون تست دهکده پروتئین

بیشتر افراد با دغدغه ی سالم بودن و ارگانیک بودن ژامبون و سایر محصولات پروتئینی مواجه هستند. امروزه امکان خرید ژامبون از مرکز گوناگون وجود دارد اما بهتر است به سراغ مراکزی بروید که ژامبون را با تضمین کیفیت بفروشد. دهکده پروتئین عرضه کننده محصولات پروتئینی تازه و ارکانیگ است شما با یکبار خرید از فروشگاه ما طرفدار این اسنک ژامبون‌ها می‌شوید تست این اسنک‌ها ضرری ندارد! دهکده پروتئین محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه کرده است. امکان خرید انواع ژامبون از دهکده برای همه ی افراد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید