آموزش اشپزی

آموزش انواع ساندویچ های کوچک  و جدید خانگی

آموزش انواع ساندویچ کوچک و جدید خانگی از موضوعاتی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. ساندویچ‌ها جز غذا‌های پرطرفدار و بین المللی هستند که درست کردن آن‌ها بسیار راحت بوده و در وعده‌های مختلف غذایی سرو می‌شوند و از فست فود‌ها سالم تر هستند. شما به راحتی می‌توانید انواع  آن را در منزل خود تهیه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با دستور تهیه چند ساندویچ خوشمزه و لذیذ آشنا کنیم.

انواع ساندویچ های خانگی

ساندویچ‌های کوچک خانگی را می‌توانید به اشکال مختلفی تهیه کرده و از مواد غذایی متفاوتی نسبت به ذائقه افراد خانواده‌تان در آن‌ها استفاده کنید. تنوع این غذا بالا بوده و برای همه‌ی افراد به خصوص دانش آموزان، دانشجویان و افراد شاغل مناسب خواهد بود. 

انواع ساندویچ خانگی کوچک و جدید

ساندویچ همبرگر مرغ

در ادامه مقاله آموزش انواع ساندویچ کوچک خانگی قصد ارائه طرز تهیه ساندویچ همبرگر مرغ را داریم. برای درست کردن این ساندویچ یک عدد سینه مرغ بدون استخوان را چرخ کرده و مقداری پودر سوخاری نیز به آن اضافه کنید. سپس مقداری پیاز رنده شده که آب آن به خوبی گرفته شده را به همراه نمک و فلفل و ادویه‌های دلخواه به این مواد اضافه کنید. ترکیبات گفته شده را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس این برگرهای خوشمزه را در روغن سرخ کنید و با کاهو، خیارشور و گوجه فرنگی آن را سرو کنید.

 همبرگر مرغ

ساندویچ کره و ژامبون

یکی دیگر از انواع ساندویچ‌ خانگی خوشمزه که می‌توانید سریع آن را  آماده کنید، ساندویچ کره و ژامبون است. در مرحله نخست لازم است تا نان تست‌های خود را با مقداری کره آغشته کنید و اجازه دهید تا به خوبی با کره طعم دار شود و این طعم را به خود بگیرد. یک لایه نسبتا ضخیم از ژامبون‌هایی که از قبل آماده کرده اید را بر روی نان تست خود قرار داده و سپس مقداری پنیر موزارلا نیز به آن اضافه کنید. در ادامه با قرار دادن لایه دیگری از نان تست بر روی تمامی این مواد ساندویچ شما آماده سرو می‌باشد. با توجه به سلیقه اعضای خانواده‌تان می‌توانید از ورقه های خیارشور و گوجه نیز بر روی این ساندویچ استفاده کنید که باعث طعم بهتر آن می‌شوند.

ساندویچ خانگی کره و ژامبون

ساندویچ همبرگر شکم پر

در ادامه آموزش انواع ساندویچ کوچک و جدید خانگی قصد داریم تا شما را با طرز تهیه ساندویچ همبرگر شکم پر آشنا کنیم. نخست گوشت چرخ‌كرده را با يک عدد پياز رنده شده و نمک و فلفل کاملا مخلوط كنيد. در این مرحله آن را به مدت يک ساعت در يخچال گذاشته تا خودش را بگيرد. زمانی که گوشت کامل خودش را گرفت نصف گوشت چرخ كرده را پهن كنيد و روی آن پنير ، گوجه ، سبزي  و كاهو بگذاريد. اکنون نصف ديگر گوشت را كه جدا كرده‌ايد به میزان گوشت پاييني روي آن قرار دهید و با كمي آب ولرم دور گوشت را ببنديد، تا مواد داخل آن بيرون نريزد. حال این همبرگر را مثل یک همبرگر معمولی سرخ یا گریل کنید و لای نان همبرگری سرو کنید.

همچنین بخوانید:  برنامه غذایی هفتگی برای زنان شاغل

همبرگر شکم پر

سوسیس بندری

یکی از ساندویچ های لذیذ و پرطرفدار که شما می‌توانید در منزل خود آماده کنید، سوسیس بندری است. این غذا برای پخت زمان خیلی کمی لازم داشته و طرز پخت بسیار آسانی دارد. ساندویچ سوسیس بندری با اصالت جنوبی معمولا طعم تندی دارد و برای تهیه آن در خانه کافی است حتما فوت و فن و ادویه‌های مخصوص آن  را یاد گرفته و داشته باشید. ممکن است برایتان جالب باشد که در کشورهایی مثل ایتالیا هم سوسیس بندری یک غذای پرطرفدار به حساب می‌آید و با نام «خوراک سوسیس و فلفل» شناخته می‌شود. اگر قصد دارید آموزش تهیه ساندویچ سوسیس بندری را بدانید، این مقاله را مطالعه کنید.

ساندویچ سوسیس بندری

ساندویچ قارچ و سیر

در ادامه آموزش ساندویچ کوچک و جدید، قصد معرفی ساندویچ قارچ و سیر را داریم. برای درست کردن این ساندویچ خوشمزه شما ابتدا سیرها را باید له و یا رنده کنید و قارچ‌ها را نیز به صورت درشت خرد کنید. مقداری جعفری را نیز خرد کنید. در یک تابه مقداری کره قرار دهید و منتظر بمانید تا بر روی حرارت ذوب شود. قارچ‌های خود را به همراه سیر رنده شده به این ترکیب اضافه کنید و برای مدت زمانی کوتاه آنها را با یکدیگر تفت دهید. سپس درب تابه را ببندید و اجازه دهید تا قارچ‌ها به خوبی پخته شوند. در طول این فرایند حتما قارچ‌ها را چند بار هم بزنید تا با سیر به خوبی مخلوط شوند. در پایان کار پخت این مواد را بر روی نان تست و یا سایر نان‌های مورد علاقه خود قرار دهید و مقداری جعفری خرد شده نیز به آن اضافه کنید و به این ترتیب ساندویچ خانگی قارچ و سیر شما آماده سرو است.

ساندویچ قارچ و سیر

خرید فرآورده گوشتی طبیعی و ارگانیک از دهکده پروتئین

در این مقاله آموزش انواع ساندویچ کوچک و جدید خانگی را به شما ارائه دادیم. شما با خواندن این مطلب می‌توانید با طرز تهیه چند ساندویچ خوشمزه خانگی آشنا شوید و به راحتی آن‌ها را در منزل خود تهیه کنید. اما نکته قابل توجه این است که برای تهیه این ساندویچ‌های خوشمزه از مواد اولیه با کیفیت و سالم استفاده کنید. توصیه ما به شما فروشگاه دهکده پروتئین است که با تولید انواع فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس، کالباس، ژامبون به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک و در حضور مشتری دغدغه شما را از بابت سالم بودن آن بر طرف می‌کند. این فروشگاه دارای شعبات مختلف و امکان خرید آنلاین است. همین حالا محصولات ما را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید