ناگت

بهترین برند ناگت مرغ

بهترین برند ناگت

ناگت‌ها در دسته مواد غذایی هستند که زود آماده می‌شوند. اگر از طبخ غذاهای معمولی و پر زحمت خسته شده اید و به فکر غذایی جدید، خوشمزه و جذاب هستید، ناگت یک غذای عالی است. بهترین برند ناگت در تولید این محصول روش خاص خودشان را دارند و در همه مارک آن  از سینه مرغ برای تولید ناگت مرغ استفاده می کنند. به این ترتیب که ابتدا سینه را چرخ کرده و با یک سری از محصولات مخصوص آن را طعم دار می کنند و سپس آرد سوخاری می زنند و آن را در روغن سرخ می کنند. قبلا در ارتباط با انواع ناگت صحبت کردیم. اکنون در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برترین برندهای این غذا بپردازیم.

معرفی بهترین برندهای ناگت مرغ

  • ناگت مرغ برند ب.آ

برند ب آ با دستور پخت خانگی و مواد غذایی سالم و تازه، یکی از بهترین برند ناگت و بزرگترین و در عین حال اولین تولیدکننده ناگت در ایران می باشد این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و نیروهایی متخصص توانسته است گام بزرگی در زمینه تولید انواع غذاهای آماده و نیمه آماده ایرانی و بین المللی با رضایت بالای مشتریان بردارد. این ناگت در بسته بندی محصولات خود به گونه ای عمل کرده است که در برابر نور مقاوم باشد و از محصول نگهداری کند. از بخار آب به همراه حرارت خشک در تولید محصولات برند «ب.آ» برای پخت استفاده می‌شود. نا گفته نماند این برند  از دمای مرکز ماده‌ی غذایی 75 تا 85 درجه سانتی‌گراد برای از بین بردن تمام میکروب‌های بیماری‌زا استفاده می شود.

برند ب آ در تولید محصولات خود دارای خط مشیهایی از جمله موارد زیر می باشد.

  1. رعایت قوانین و مقررات ملی و بین المللی و پیاده سازی الزامات استانداردهایISO9001-2008
  2. سیستم مدیریت کیفیت ISO22000-2005
  3. سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی
  4. سیستم مدیریت آموزش 10015 ISO و 17025 ISO

 ناگت مرغ برند ی آ توانسته با کسب 4.3 امتیاز از 5، رضایت 85% از مصرف کنندگان خود را جلب کند.

انواع ناگ های مرغ این برند:

ناگ هایی که زیر نام برده می شوند در وزن های 250، 450 و 950 گرم تولید و عرضه می شوند.

  1. ناگت مرغ ب.آ
  2. ناگت مرغ و قارچ ب.آ
  3. ناگت مرغ و پنیر
  4. ناگت مرغ 70 درصد گوشت
  5. ناگت مرغ 70% کاملا پخته

برند ب.آ، بهترین برند ناگت مرغ

  • بهترین برند ناگت مرغ، ناگت مرغ مارین

نام تجاری مارین مختص به شرکت سفره رنگین دریا یک شرکت ایرانی که از سال 1383 با تولید غذای نیمه آماده راه‌اندازی شد می باشد و هم اکنون در زمینه‌ی مدیریت کیفیت و تولید انواع ناگت پیشگام بوده و توانسته با کسب نشان حلال در دسته بهترین مارک برند ناگت قرار گیرد و آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی اعلام کند. ناگت مرغ تولید شده در این برند توانسته با کسب 4.2 امتیاز از 5، رضایت 83 درصدی را از مصرف کنندگان خود را جلب کند و لقب یکی از بهترین برندها در زمینه محصولات پروتئینی را از آن خود کند.

برای طبخ ناگت های مرغ مارین می‌توانید به کمک یکی از سه روش زیر را اقدام کنید کرد.

  1. ناگت ها را در تابه با حرارت متوسط به مدت 10 تا 13 دقیقه قرار دهید و سپس میل کنید.
  2. در دمای 250 درجه فر به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید تا به صورت کامل بپزد.
  3. در دمای 180 درجه در سرخ‌کن به مدت 8 تا 12 دقیقه قرار دهید تا به صورت کامل بپزد.

همانطور که گفتم یکی از بهترین برند ناگت مرغ، مارین است که در وزن های 250، 270 و 500 گرم تولید و عرضه می شوند.

ناگ های مرغ این برند عبارتند از:

  1. ناگت مرغ مارین
  2. ناگت مرغ و قارچ مارین
  3. ناگت مرغ ستاره ای
  4. ناگت مرغ منجمد

  • ناگت برند پمینا، بهترین برند ناگت مرغ

یکی دیگر از بهترین برند ناگت در عین حال خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین ناگت‌های موجود در بازار، ناگت مرغ پمینا است.طعم این ناگت های ترد و لذیذ بسیار متفاوت و بی نظیر است و زیرا پخت ناگ ها از سینه مرغ، ادویه‌جات انحصاری و پودر سوخاری مرغوب تهیه شده است. این ناگت ها نیازی به زمان تهیه و طبخ مجدد ندارند زیرا کاملا پخته و آماده سرو می باشند قبل از خوردن تنها کاری باید کنید این است به اندازه مصرفتان چند دقیقه گرم کنید. این ناگت ها یک وعده غذایی باکیفیت، مرغوب و تازه است زیرا پمینا در فرایند تهیه این محصول از فناوری انجماد سریع استفاده می کند.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه ناگت مرغ ساده و لذیذ   

برای آماده سازی ناگت های مرغ پمینا کافیست تا فقط به مدت 30 دقیقه آن ها را در دمای محیط قرار دهید تا از حالت منجمد شده خارج شوند. برای طبخ ناگت های مرغ پمینا می‌توانید به کمک یکی از سه روش زیر را اقدام کنید کرد.

  1. ناگت ها را در تابه با حرارت متوسط به مدت 6 الی 8 دقیقه سرخ نمایید و سپس میل کنید.
  2. در دمای 220 درجه سانتیگراد در فر به مدت 12 الی 15 دقیقه قرار دهید تا به صورت کامل بپزد.
  3. در دمای 180 درجه در سرخ‌کن به مدت 8 تا 12 دقیقه قرار دهید تا به صورت کامل بپزد.

  • ناگت شام شام

 از دیگر انواع  بهترین برند ناگت برند شام شام می باشد. انواع ناگت مرغ شام شام به صورت نیمه پخته و منجمد و فاقد مواد نگه دارنده در بازار عرضه شده است.  ناگت هایی با 117 کیلوکالری، 0.33 گرم قند، 0.42 گرم نمک و 7.7 گرم چربی در بسته بندی ناگت که نشان از ارزش بالای غذایی این ناگت ها می باشد.

روش طبخ این محصول کم‌چرب

  1. در دمای 250 درجه به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر قرار دهید تا به صورت کامل بپزد و سپس میل کنید.
  2. ناگت ها را در تابه با حرارت متوسط به مدت 10 تا 13 دقیقه سرخ نمایید
  3. روش سوم هم مانند دیگر ناگت ها به مدت 10 تا 13 دقیقه با دمای 180 درجه سانتی گراد در سرخ‌کن قرار دهید.

انواع ناگ های مرغی که  این برند عرضه می کند:

  1. ناگت مرغ 70 درصد
  2. ناگت مرغ و پنیر 70 درصد
  3. ناگت مرغ و پنیر ویژه 70 درصد

ناگت مرغ شام شام توانسته با کسب 4.2 امتیاز از 5، رضایت 85 درصدی را از مصرف کنندگان خود را جلب کند.

ناگت مرغ شام شام

 

طرز تهیه سس ناگت مرغ

در راستای مقاله بهترین برند ناگت بهتر است با طرز تهیه سس آن نیز آشنا شوید. در حقیقت بعد از خرید و یا تهیه ناگت مرغ   آن را همراه با سس مخصوصی که در ادامه به شما آموزش می دهیم تست کنید تا از طرفداران ثابت آن شوید.

مواد لازم:

  • شیر
  • یک قاشق چای خوری سرکه سیب
  • یک فنجان سس مایونز
  • دو حبه سیر تازه
  • پیاز و جعفری خرد شده
  • سرکه انگور
  • فلفل سیاه به دلخواه
  • کالباس خرد شده یا بیکن گوشت پخته

ابتدا داخل ظرف شیر یک قاشق چای خوری سرکه سیب اضافه کنید و 15 دقیقه منتظر بمانید تا حالت شیر به حالت کره ای تغییر کند سپس کره ساخته شده را از روی مایع بگیرید و درون ظرف دیگری بریزید. حال کاسه بزرگ تر بردارید و سیر له شده، سس مایونز، فلفل سیاه و کره را با ترکیب شیر و سرکه مخلوط کنید و سپس در مرحله بعد یک چهارم فنجان بیکن سرخ شده ، جعفری و پیازچه های خرد شده را به این ترکیب اضافه کنید و با همزن خوب مخلوط کنید. در پایان فقط کاسه را درون یخچال بگذارید تا سس خودش را خوب بگیرد.

خرید بهترین برندهای ناگت از دهکده پروتئین ایران

ما در این مطلب به معرفی بهترین برند ناگت مرغ پرداختیم و محبوب‌ترین این برندها را با انواع مدل‌های تولید شده توسط شرکت‌ها را به شما معرفی کردیم. اگر شما نیز قصد خرید این محصولات و همچنین سایر محصولات پروتئینی را دارید بهتر است با دهکده پروتئین ایران آشنا شوید. این فروشگاه با شعبات مختلف درسراسر ایران انواع محصولات ارگانیک و سالم را به مشتریان ارائه می‌دهد. با خیالی آسوده می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه‌ها انجام داده و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید