کالباس

تزئین کالباس برای تولد

تزئین کالباس برای تولد

تزئین کالباس برای تولد ایده بسیار زیبا و البته راحتی می باشد. شما می توانید برای زیباتر کردن میز تولد خود سوسیس و کالباس را به شیوه های بسیار متنوع و شیکی تزئین کنید. یکی از مزیت های انتخاب سوسیس و کالباس به عنوان غذای مهمانی تولد، دورهمی عصرانه و … این است که می توانید این غذاها را به راحتی طبق تم تولد و مهمانی خود بیارایید و فضای مهمانی را بسیار زیباتر کنید.

در این نوشته تصمیم داریم تا چند ایده مختلف و زیبا را برای تزئین سوسیس و کالباس برای تولد به شما آموزش دهیم. تصاویر این ایده های مختلف را نیز در کنار این آموزش قرار می دهیم تا بتوانید به راحتی این تزئینات زیبا را انجام دهید.

تزئین کالباس برای میز شام تولد

ایده تزئین سوسیس و کالباس

ایده تزئین سوسیس و کالباس

سوسیس و کالباس طرفداران بسیار زیادی دارند و یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان ایده غذای تولد و مهمانی می باشند. زیرا هم به روش های بسیار متنوع ای سرو می شوند و هم اینکه سرو کردن آن ها بسیار راحت است و دیگر نیازی نیست که نگران سرد شدن غذاها باشید. می توانید با خیالی راحت قبل از مهمانی تزئینات میز شام و پذیرایی را انجام دهید.

یکی از زیباترین روش ها برای تزئین غذای تولد، چیدن ورق های کالباس به شکل گل است. برای این کار کافی است تا مراحل زیر را انجام دهید :

  • ابتدا ورق های کالباس را از وسط تا کنید و کنار هم بچینید.
  • حالا آن ها را روی هم لوله کنید و دور آن را با یک کش ببندید.
  • قسمت پایین کالباس ها را با چاقو جدا کنید.
  • حالا کالباس ها را روی یک بشقاب قرار دهید و کمی آن ها را از هم باز کنید تا به شکل گل درآید.
تزئین کردن کالباس به شکل گل

تزئین کردن کالباس به شکل گل

ایده تزئین کالباس به شکل گل رز

  • برای انجام این تزئین زیبا به چند ورق کالباس مربعی شکل و چند عدد فلفل سبز بزرگ نیاز داریم.
  • قسمت بالایی فلفل سبزها را جدا می کنیم زیرا فقط به قسمت انتهایی فلفل ها نیاز داریم.
  • داخل فلفل ها را کاملا خالی کرده و لبه های آن را با چاقو به صورت زیگ زاگ در می آوریم.
  • ورق های مربعی کالباس را به صورت قیف لوله کرده و بالای آن را مثل گل باز می کنیم.
  • انتهای کالباس را درون فلفل سبزهایی که آماده کرده ایم قرار می دهیم و آن ها را در ظرف مناسبی می چینیم.

پیشنهاد تزئین غذای تولد

پیشنهاد غذای تولد

پیشنهاد غذای تولد

تزئین کالباس با خیارشور و گوجه نیز هم زیبا است و هم بسیار راحت انجام می شود. برای این کار می توانید از گوجه گیلاسی استفاده کرده و فینگرفودهای زیبایی را درست کنید.

یک برش کوچک نان تست، یک برش کالباس، یک برش از خیارشور و یک گوجه گیلاسی را می توانید به ترتیب با کمک یک خلال روی هم فیکس کنید. این فینگر فودهای زیبا را در ظرف مناسبی کنار هم بچینید و روی میز شام تولد قرار دهید.

ایده های بسیار متنوع ای برای تزیین کالباس با خلال وجود دارد که می توانید با کمی خلاقیت و تنوع آن ها را انجام دهید. برای مثال می توانید از برش های پنیرهای مختلف نیز در کنار کالباس و خیارشور و گوجه استفاده کنید. استفاده از زیتون نیز فینگرفودهای خلالی شما را زیباتر خواهد کرد.

تزیین کالباس با خلال دندان

تزیین کالباس با خلال دندان

تزیین میز مزه برای تولد

یک پیشنهاد دیگر برای زیباتر کردن میز پذیرایی از مهمانان تهیه میز یا سینی مزه می باشد. برای این کار می توانید بسیار سلیقه ای عمل کنید. برش هایی از کالباس هایی با طعم های مختلف مانند کالباس گوشت، کالباس مرغ، بیکن و …. انتخاب های بسیار خوبی برای تهیه سینی مزه هستند.

در کنار برش های کالباس نیز می توانید از زیتون، گوجه گیلاسی، خیارشور، قارچ سوخاری، سوسیس، پنیر، چیپس، پفک، چوب شور، انواع سس و …. استفاده کنید.

رول کالباس

رول کالباس

تزیین سوسیس و کالباس برای مهمانی

یک پیشنهاد دیگر به عنوان مدل تزئین کالباس برای تولد، درست کردن کالباس رولی است. این ایده را نیز می توانید به شکل های بسیار مختلفی انجام دهید. برای مثال می توانید یک ورق کالباس، یک ورق پنیر و یک خیارشور را رول کرده و با یک خلال فیکس کنید.

تزیین کردن سوسیس و کالباس برای مهمانی

تزیین کردن سوسیس و کالباس برای مهمانی

پیشنهاد دیگر نیز رول کردن یک ورق کالباس به دور یک برش از سوسیس سرخ شده می باشد. می توانید کالباس رولی را به سس آغشته کرده و آن ها را با سبزیجاتی مانند جعفری خرد شده، هویچ رنده شده و … تزئین کنید. رولت کالباس با نان لواش نیز انتخاب خوبی است. برای درست کردن این فینگرفود خوشمزه باید مراحل زیر را انجام دهیم :

  • نان لواش را از قسمت طول آن به شکل مستطیل برش می دهیم.
  • داخل نان را به سس مایونز آغشته می کنیم.
  • مقداری خیار شور رنده شده و جعفری خرد شده روی سس می ریزیم.
  • ورق های کالباس را روی خیارشور و جعفری قرار می دهیم.
  • نان را رول کرده و در انتها برش می دهیم و با خلال های کوچک فیکس می کنیم.
همچنین بخوانید:  طرز تهیه ساندویچ بیکن خوشمزه + تصاویر

ایده قرار دادن مقداری سالاد الویه یا سالاد ماکارونی در یک قیف کالباسی نیز انتخاب جالب و خوشمزه ای می باشد. هم چنین می توانید از ایده تزئین کالباس با سیخ چوبی برای تولد استفاده کنید. برای این کار می توانید سیخ های چوبی را با یک برش سوسیس سرخ شده، یک برش کالباس، قارچ سوخاری، سیب زمینی سرخ شده، گوجه، پنیر، خیارشور، زیتون و … پر کنید.

سینی مزه تولد

سینی مزه تولد

محصولات دهکده پروتئین

همان طور که توضیح دادیم سوسیس و کالباس به علت عطر و طعم فوق العاده ای که دارند بسیار پر طرفدار می باشند. به همین دلیل می توانند بهترین انتخاب برای پذیرایی کردن از مهمانان باشند. زیرا در این صورت می توانید مطمئن باشید که همه مهمانان از پذیرایی شما راضی خواهند بود.

البته فراموش نکنید که تنها در صورت استفاده از بهترین مارک سوسیس و کالباس و سوسیس و کالباس مورد تأیید وزارت بهداشت می توانید بدون نگرانی از مضرات فست فودها از عطر و طعم این محصولات لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم از محصولات دهکده پروتئین استفاده کنید تا بتوانید با خیالی آسوده  برای عزیزان خود فست فودهایی خوشمزه و سالم تهیه کنید.

دهکده پروتئین تولید کننده انواع سوسیس، کالباس، همبرگر و … با استفاده از مواد اولیه درجه یک می باشد. عدم استفاده از مواد نگهدارنده و افزودنی های مضر در تهیه این محصولات سبب می شود تا بتوانید بدون نگرانی از مضرات مصرف سوسیس و کالباس و مواد نگهدارنده از طعم بی نظیر سوسیس و کالباس لذت ببرید.

برای تهیه محصولات دهکده پروتئین می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از سایت دهکده پروتئین یا به صورت حضوری از شعب مختلف دهکده پروتئین انجام دهید.

ژامبون بوقلمون

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون بیکن

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون پپرونی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون پسته ای

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون گوشت گوساله

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون گوشت گوسفندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون مرغ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

ژامبون مرغ و قارچ

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید