آموزش اشپزی

بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر

بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر

بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر موضوعی است که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بررسی قرار داده و آموزش دهیم. چیزبرگر یکی از فست فودهای خوشمزه و محبوب است که جز غذاهای بین المللی محسوب می‌شود. این غذا همانطور که از نامش پیداست از ترکیب چدار و برگر است. اگر تمایل دارید با چاشنی‌های خوشمزه و متنوع این ساندویچ محبوب آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چاشنی برای چیز برگر

معرفی مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مورد کاملا وابسته به ذائقه و سلیقه شما است. در این مقاله ما چاشنی و مخلفات مختلفی را معرفی می‌کنیم که جز اولویت های چاشنی برگر و چیز برگر می‌باشد که البته درباره هر کدام از آن‌ها به اختصار توضیح می‌دهیم.

  • بیکن
  • پنیر چدار
  • کاهو
  • سس کچاپ
  • پیاز گریل شده یا کبابی
  • سس خردل
  • سس باربیکیو
  • آووکادو
  • فلفل هالوپینو
  • فلفل چیلی
  • پیاز سرخ شده خلالی
  • قارچ

بیکن

یکی از بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر، بیکن می‌باشد. بیکن ورقه های نازک گوشت است که چربی کمتری داشته و از نمک سود کردن حاصل می‌شود و معمولا به صورت سرخ شده، دودی و یا پخته شده همراه با ساندویچ شما سرو می‌شوند.

پنیر چدار

از اصلی ترین چاشنی‌های چیز برگر که طعم آن را لذیذ می‌کند، پنیر چدار است. این فرآورده یک نوع پنیر نسبتا سفت و به رنگ زرد کمرنگ یا سفید است. این پنیر مخصوص کشور انگلستان است. چدار در کشور انگلستان و همین طور دیگر کشورها پنیر محبوبی است که در روند تهیه غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید با طرز تهیه چیزبرگر در منزل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

کاهو

یک نوع از سبزیجات محبوب که در اکثر ساندویچ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و طعم تازگی و تردی خاصی به ساندویچ شما خواهد داد.

کاهو در چیز برگر

سس کچاپ

یکی دیگر از مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر که بسیار هم پر طرفدار است، سس کچاپ می‌باشد. برای تهیه سس کچاپ روش های مختلفی وجود داشته و با طعم های تند و سیر دار هم موجود است که می‌توانید با ساندویچ خود میل کنید.

پیاز گریل شده یا کبابی

یکی از مخلفات خوشمزه با ساندویچ چیزبرگر استفاده از پیاز گریل شده است که به این صورت می‌باشد که حلقه های پیاز را بر روی حرارت و بدون روغن کباب می‌کنند و در لایه‌های برگر خود سرو می‌کنند.پیاز گریل شده برای چیز برگر

سس خردل

یکی دیگر از مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر سس خردل می‌باشد. خردل نوعی ادویه است که از دانه‌های گیاه خردل به دست می‌آید. برای تهیه این چاشنی دانه‌های خردل را با آب، نمک، آبلیمو یا سایر مایعات و در مواردی ادویه‌ جات و چاشنی‌های دیگر مخلوط می کنند تا خمیر یا سس خردل به وجود آید. رنگ این سس از زرد روشن تا قهوه‌ای تیره است. سس خردل اغلب دارای طعمی تند است.

سس باربیکیو

یکی دیگر از سس های خوشمزه که طعم لذیذی به ساندویچ شما می‌دهد، سس باربیکیو است. این نوع یا همان سس تنوری، نوعی سس ادویه‌ دار است که معمولا زمانی که گوشت در حال کباب شدن است از این سس روی گوشت می‌‌ریزند. محتوای این دسته سس‌ها اغلب گوجه فرنگی به همراه سرکه، شکر و گاهی پودر فلفل و پیاز است. شکر یکی از اجزای مهم این سس است که باعث می‌شود سس، حین پخت حالت کاراملی پیدا کند و به خورد عصاره گوشت برود. این سس طعم بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارد و به همراه برگر بسیار عالی می‌باشد.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه ساندویچ با ژامبون بوقلمون

سس باربیکیو در چیزبرگر

آووکادو

بعضی از افراد به میوه آووکادو علاقه دارند و از این میوه در چیزبرگر خود استفاده می‌کنند. آووکادو در مناطق گرم و استوایی رشد می‌کند و میوه‌ای سبز یا قرمز رنگ با هسته‌ای درشت دارد. اکثریت افراد از میوه درخت آووکادو در سالاد و یا غذاهای دیگر و یا برای تهیه سس استفاده می کنند.

فلفل هالوپینو

یک مورد دیگر از مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر استفاده از این فلفل بوده و برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند بسیار مناسب است. فلفل هالاپینو به اسپانیایی( jalapeño) یک فلفل تند متوسط اندازه است.  نوع میوه رسیده هالاپینو بین ۲ تا ۳ و نیم اینچ طول دارد و وقتی هنوز سبز است برداشت می‌شود، ولی گاهی می‌گذارند قرمز شود. بوته این فلفل که از مکزیک است  بین ۲ تا ۴ فوت ارتفاع دارد.

فلفل چیلی

یکی دیگر از انواع ادویه های تند که ساندویچ شما را تند و خوشمزه می‌کند، فلفل چیلی است. این نوع فلفل بسیار تند بوده و بیشتر در غذاهای هندی و مکزیکی استفاده می‌شود. گاهی نیز از پودر این فلفل در ترکیبات غذا استفاده می‌شود.

پیاز سرخ شده خلالی

با توجه به ذائقه خانواده‌تان علاوه بر پیاز گریل شده از پیاز سرخ شده هم می‌توانید در چیزبرگر خود استفاده کنید. اگر تصمیم انجام این کار را داشتید در ابتدا، پیاز خلالی را کاملا در روغن سرخ کرده و یا کاراملی کنید سپس در ساندویچ چیز برگر خود قرار دهید.

پیاز سرخ شده خلالی در مخلفات چیز برگر

قارچ

از دیگر چاشنی‌های محبوب و پرکاربرد برای علاقه مندان چیز برگر می‌توان از قارچ نام برد. قارچ ها انواع مختلفی دارند. در تهیه انواع ساندویچ ها به خصوص چیزبرگر قارچ های صدفی و دکمه ای بیش از هر نوع دیگر کاربرد دارند.

تولید محصولات پروتئینی ارگانیک در دهکده پروتئین

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین مخلفات و چاشنی ها برای چیز برگر را به شما معرفی کنیم. شما طبق سلیقه و ذائقه خود می‌توانید از چاشنی های مختلفی در ساندویچ خود استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در منزل خود چیز برگر تهیه کنید از همبرگر ارگانیک و سالم استفاده کنید تا سلامت خانواده خود را به خطر نیندازید. یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی، سوسیس، کالباس و ژامبون دهکده پروتئین است که تولید کننده انواع محصولات پروتئینی بدون مواد نگهدارنده در حضور مشتری است. این فروشگاه برای مشتریان خود امکان خرید اینترنتی یا به صورت حضوری از شعبات مختلف را فراهم ساخته است. همین حالا محصول دلخواه خود را سفارش داده و سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید