آموزش اشپزی, نان

معرفی بهترین نان تست برای لاغری

بهترین نان تست برای لاغری را می‌توانید از بین نان‌های تست سبوس‌دار، پروتئینی، نان تست جو، هفت غله و کلاسیک انتخاب کنید. این نوع از نان‌های تست علاوه بر اینکه در رژیم غذایی کاربرد دارند و برای لاغری و کاهش وزن مناسب هستند، می‌توانند در درمان دیابت، کاهش چربی، تامین انرژی، تقویت سیستم ایمنی و تقویت روده‌ نیز موثر واقع شوند.

 نان تست برای رژیم غذایی

 نان‌ها در تغذیه افراد نقش بسزایی را ایفا می‌کنند و هر کدام ارزش غذایی و بافت متفاوتی دارند که با توجه به سلیقه و کاربرد هریک، از آن استفاده می‌شود. بعضی از انواع نان برای لاغری موثر هستند. به دلیل اینکه امروزه دغدغه بیشتر افراد داشتن اندامی مناسب است، بنابراین در سبد غذایی خود از نان‌هایی استفاده می‌کنند که رژیمی باشد و در لاغری تاثیر بگذارد. بنابراین طرفداران زیادی دارد. یکی از انواع نان رژیمی که به این منظور به کار می‌رود، نان تست می‌باشد. این نوع نان که به صورت ورقه‌ای برش داده شده است، در مقابل حرارت برشته می‌شود و برای وعده صبحانه یا میان وعد‌ه‌ها کاربرد فراوانی دارد.

مصرف درست و به اندازه نان تست سبب کاهش چربی خون و تامین انرژی مورد نیاز بدن می‌شود و می‌تواند جایگزین مناسبی برای نان‌های دیگر باشد. همچنین برای رشد کودکان استفاده از نان تست توصیه می‌شود.

قبلا در ارتباط با تهیه نان تست خانگی با شما صحبت کردیم، اکنون انواع مختلف بهترین نان تست برای لاغری را معرفی می‌کنیم.

 در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع نان تست برای لاغری بپردازیم.

بهترین نان تست برای لاغری

معرفی انواع نان‌ تست برای لاغری

یکی از بهترین نان‌ها که به کاهش وزن و داشتن اندامی مناسب کمک می‌کند، انواع نان تست می‌باشد به شرطی که در تهیه آن از آرد گندم، سبوس یا آرد سفید تصفیه شده استفاده شود. این نان نقش مهمی در سبد غذایی افراد ایفا می‌کند. هر یک از انواع آن به دلیل اینکه از آرد و مواد مختلفی تهیه می‌شوند، علاوه بر بافت و طعم مختلف دارای مقادیری از انرژی هستند. بهتر است نان تست را برشته کنید و سپس استفاده نمایید زیرا سبب تغییراتی در نان می‌شود که برای بیماران دیابتی و نیز کاهش وزن مفید است. نان‌های تست رژیمی انواع گوناگونی دارند که برای لاغری و کاهش وزن باید از انواع آن که حاوی فیبر هستند، استفاده کنید تا مدت زمان طولانی‌تری شما را سیر نگه دارند.

لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه انواع نان تست را معرفی کنیم که استفاده از آن می‌تواند برای داشتن رژیم مناسب و لاغری و در نهایت اندامی مناسب به شما کمک کند.

  • نان تست سبوس‌دار

این نوع نان تست از آرد گندم و سبوس تهیه می‌شود که بسیار مغذی می‌باشد. آرد سبوس از گندم با پوسته تهیه می‌شود که رنگ آن نسبت به دیگر انواع نان‌ها تیره‌تر است و ویتامین، فیبر و مواد معدنی آن  دو برابر نان‌های دیگر است. استفاده از این نان تست علاوه بر انرژی بیشتر که سبب سیر شدن طولانی مدت و در نهایت کاهش وزن می‌شود، برای سلامت چشم‌ها، دستگاه گوارش، کنترل فشار خون، دیابت، تقویت روده، بیماری‌های قلبی و رشد کودکان مفید می‌باشد. این نوع نان بهترین نان تست برای لاغری می‌باشد و افراد دارای رژیم و ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند.

  • نان تست جو

جو یک غلات کامل است و از منابع غنی فیبر می‌باشد. آرد به دست آمده از جو تمامی خصوصیات این دانه حفظ کرده و در تهیه انواع نان به کار می‌رود. نان تست جو هم به دلیل اینکه از آرد جو تهیه می‌شود، فیبر بالایی دارد و استفاده از آن به کاهش وزن کمک می‌کند. به همین منظور می‌توان آن را یکی از انواع نان تست برای لاغری دانست. وجود فیبر سبب می‌شود که استفاده این نان برای کسانی که مشکلات گوارشی دارند مفید باشد. همچنین نان جو در بهبود سلامت قلب و تنظیم فشار خون تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  • نان تست پروتئینی

یکی دیگر از انواع نان تست، به دلیل اینکه حاوی پروتئین گیاهی مانند فیبر، دانه سویا، بذر کتان و گندم می‌باشد و بدون کربوهیدرات است، به نان تست پروتئینی معروف است که به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند. این نان تست بسیار مقوی است و به تقویت سیستم ایمنی و رشد ماهیچه‌های بدن کمک می‌کند. همچنین غنی از پروتئین‌های گیاهی است که میزان فیبر و کلسیم آن دو برابر نان‌‌های دیگر است. نان تست پروتئینی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و بهترین نان برای لاغری در دسته نان‌های تست می‌باشد.

  • نان تست هفت‌غله
همچنین بخوانید:  انواع همبرگر خانگی

نان تست هفت‌غله یکی دیگر از انواع نان تست است که به دلیل وجود دانه‌های مغذی به این نام معروف شده است. این نان از غلات گندم، کنجد، جو، چاودار، جو پرک، دانه آفتابگردان، سیاه‌دانه و تخم کتان تهیه می‌شود که سرشار از فیبر می‌باشند. دانه‌های موجود در آن در زمان پخت برشته می‌شوند و طعم بی‌نظیری به نان می‌دهند. همچنین به دلیل فرآیند پیشرفته تولید قابلیت هضم راحتی دارد. این نان تست رژیمی است و استفاده از آن برای کاهش وزن توصیه می‌شود. نان تست هفت‌غله حاوی مس، کلسیم، منگنز، آهن، فسفر، ویتامینB1  است و بهترین نان تست برای لاغری می‌باشد.‌

  • نان تست کلاسیک

یکی از انواع نان تست که به کلاسیک معروف است همان تست معمولی است که بافت نرم و لطیفی دارد و استفاده از آن برای صبحانه بسیار مطبوع و دلپذیر می‌باشد. این نان از آرد سفید تصفیه شده تهیه می‌شود به همین دلیل مواد مغذی بیشتری دارد. درست است که فیبر بالایی ندارد ولی نانی سبک است و این ویژگی آن سبب می‌شود که برای کودکان و نوجوانان و افرادی که دستگاه گوارش حساس‌تری دارند، مناسب باشد. آرد سفید تصفیه شده باعث می‌شود فرد زمان بیشتری احساس سیری کند و همین امر به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند. برشته کردن آن نیز عطر بیشتری به نان می‌دهد. این نان تست معمولا برای صبحانه، انواع ساندویچ و میان وعده ها استفاده می‌شود.

انواع نان تست برای لاغری

فواید نان تست برای بدن

بعد از اینکه با نان تست و بهترین نان‌ها برای لاغری آشنا شدید، در ادامه می‌خواهیم فواید این نان مغذی را بیان کنیم.

  • به دلیل اینکه نان تست چربی و گلوکز پایین‌تری دارد، استفاده از آن برای افراد دیابتی و یا کسانی که چربی دارند بسیار مفید است و با برشته کردن آن میزان چربی را می‌توانید به حداقل برسانید.
  • بهترین نان تست برای لاغری و نیز برای افرادی که حالت تهوع و استفراغ دارند، نوع سبوس‌دار و جو می‌باشد و به دلیل اینکه هضم راحتی دارد برای درمان مشکلات گوارشی کاربرد فراوانی دارد. همچنین در زمان داشتن رژیم ناراحتی‌های گوارشی را از بین می‌برد.
  • از دیگر فواید نان تست این است که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و فرد را مدت زمان بیشتری سیر نگه می‌دارد.
  • به دلیل مواد مغذی موجود در نان‌های تست به خصوص نان‌‌ سبوس‌دار آن می‌توان برای لاغری و داشتن رژیم مناسب و اندامی موزون از آنها استفاده کرد.
  • از دیگر فواید نان تست برای بدن، تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به سرطان روده می‌باشد.

نکات مهم برای خرید و نگهداری انواع نان تست رژیمی

  • انواع نان تست که بهترین نان برای لاغری می‌باشد را از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های معتبر تهیه کنید تا نانی با کیفیت و تازه خریداری کنید.
  • نان تست را می‌توانید به مدت 2 روز در دمای اتاق نگهداری کنید و بعد از آن داخل کیسه پلاستیکی که هوایی وارد آن نشود قرار داده و در فریزر بگذارید.
  • هنگام انتخاب نان تست دقت کنید که حفره‌ها و سوراخ‌های زیادی نداشته باشد تا هنگام استفاده و پرکردن آن با مواد غذایی دچار مشکل نشوید.
  • همچنین می‌توانید نان را در پاکت کاغذی بگذارید و سپس داخل کیسه‌ای پلاستیکی قرار دهید تا رطوبت نان حفظ شود و مدت زمان بیشتری بماند و سفت و بیات نشود.
  • نان تست را می‌توانید مانند نان جو خانگی، نان همبرگر، باگت خانگی و دیگر انواع نان در خانه تهیه کنید. برای آگاهی بیشتر به مقاله‌های مربوط به هر یک مراجعه نمایید

فواید نان تست برای رژیم لاغزی

خرید آنلاین انواع نان تست و محصولات پروتئینی از دهکده پروتئین

در این مقاله به معرفی بهترین نان تست برای لاغری پرداختیم و نکاتی درباره فواید، نگهداری و خرید این نان‌ها را بیان کردیم. در ادامه پیشنهاد می‌دهیم برای خرید انواع نان تست رژیمی و محصولات پروتئینی به دهکده پروتئین مراجعه نمایید و از کیفیت بالا و قیمت مناسب این فروشگاه بهره‌مند شوید. دهکده پروتئین ارائه کننده محصولات سالم و بدون مواد نگهدارنده است و از بهترین مواد اولیه و ارگانیک محصولات خود را تولید می‌نماید. از مزایای دهکده پروتئین تولید انواع سوسیس و کالباس و دیگر محصولات در حضور مشتری است.

همچنین این فروشگاه اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است. شما می‌توانید با خرید آنلاین محصولات پروتئینی از آن اجناس با کیفیت و سالم را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با یکبار خرید از دهکده پروتئین تفاوت را احساس خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید