جوجه طعم دار – بال

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

جوجه طعم دار – جنگلی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

جوجه طعم دار – مدیترانه

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

جوجه طعم دار – مکزیکی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

جوجه طعم دار – هندی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

جوجه طعم دار زعفرانی

براى ديدن محصولات بيشتر و خريد از طريق اين لينك اقدام کنید.

سوسیس (9)

خرید صرفا از طریق این لینک انجام میشود.

جوجه کباب از لذیذترین غذاهای ایرانی است که از گوشت مرغ در طعم‌های مختلف تهیه می‌شود. انتخاب مزه‌های گوناگون آن به ذائقه و سلیقه فرد بستگی دارد. جوجه زعفرانی، مکزیکی، مدیترانه‎‌ای، هندی، چیلی، جنگلی، باربیکیو، پنیری، سیر و کره و … از مزه‌های این کباب خوشمزه می‌باشند که می‌توانید انواع آن را از دهکده پروتئین خریداری کنید. مرغ‌های طعم‌دار، بسیار لذیذ و سرشار از پروتئین هستند و فواید بسیاری برای بدن دارند.

جوجه کباب طعم‌دار با مزه‌های بی‌نظیر

مرغ یکی از محصولات پروتئینی است که در سبد غذایی خانواده‎‌ها نقش مهمی دارد. استفاده از این ماده مغذی که سرشار از پروتئین می‌باشد برای هر سنی مناسب است. مصرف هفته‌ای سه الی چهار بار آن می‌تواند انرژی بدن را تامین کند و نیاز به انواع ویتامین‌ها را برطرف سازد. کاهش بیماری‌های قلبی، رشد استخوان‌ها، سلامت دندان، بهبود عملکرد مغز، عدم ابتلا به افسردگی، ترمیم زخم و بسیاری از موارد دیگر از مهم‌ترین خواص مرغ هستند. این محصول پروتئینی را می‌توانید در انواع غذاها، سالادها، ساندویچ‌ها و نیز به صورت کبابی به روش‌های مختلفی تهیه کنید. از لذیذترین غذاهایی که می‌توان با این ماده مغذی درست کرد، جوجه کباب است که با مزه‌های مختلف برای هر ذائقه‌ای انتخاب دلخواهی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع آن را معرفی کنیم.

انواع جوجه کباب

انواع جوجه طعم‌دار در دهکده پروتئین

مرغ‌های طعم‌دار بسیار لذیذ هستند و تنوع زیادی دارند. کباب آنها از محبوب‌ترین غذاها می‌باشد. انواع این محصولات پروتئینی با طعم‌های متفاوت را از دهکده پروتئین خریداری کرده و از طعم‌ بی‌نظیر آنها لذت ببرید. این ماده مغذی به صورت سینه، ران، مخلوط هر دو و کتف و بال مزه‌دار شده که با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌توانید از هر یک در طعم‌های متفاوت استفاده کنید.

در ادامه انواع این کباب خوشمزه را در مزه‌های مختلف معرفی می‌کنیم.

  • جوجه کباب طعم دار زعفرانی

یکی از رایج‌ترین انواع این محصول پروتئینی، خرید جوجه زعفرانی می‌باشد که بسیار معروف است و کباب بی‌نظیری دارد. مرغ را به صورت تکه‌های مربعی شکل برش می‌دهند و با مواد مخصوصی مخلوط کرده و سپس آن را کباب می‌کنند. دهکده پروتئین این محصول را با زعفران باکیفیت به همراه پیاز، نمک و ادویه‌های مخصوص مزه‌دار کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این کباب خوشمزه از قسمت‌های مختلف مرغ تهیه می‌شود و هر فردی با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می‌کند. سینه زعفرانی، ران، کتف و بال از انواع این مرغ طعم‌دار زعفرانی می‌باشند.

برای مشاهده طرز تهیه جوجه زعفرانی خانگی کلیک کنید. 

  • جوجه کباب مکزیکی

این کباب به دلیل سس مخصوص و ادویه‌های استفاده شده در آن و نیز طعم تندی که دارد، در بین جوانان بسیار پرطرفدار است. طرز تهیه جوجه مکزیکی ساده است، بعد از تکه کردن مرغ آن را در ادویه‌های مخصوص به همراه فلفل تند و پیاز قرار می‌دهند تا مزه‌دار شود. این ترکیب بسیار خوشمزه است و کباب آن طعم تند و دلپذیری دارد.  بعد از کباب‌کردن روی آن سس سالسا که از گوجه‌فرنگی، پیازچه، سیر، گشنیز و فلفل سبز تند تهیه شده است، می‌ریزند و به این صورت کباب بی‌نظیری خواهید داشت. شما می‌توانید برای خرید جوجه طعم دار مکزیکی به لینک فوق مراجعه کنید.

  • جوجه کباب مدیترانه‌ای

یکی دیگر از انواع کباب طعم‌دار مرغ، نوع کباب مدیترانه‌ای است که با ترکیبات بی‌نظیر خود مزه متفاوتی دارد. گوشت مرغ با ماست پرچرب و شیرین به همراه پیاز، سبزیجات معطر، فلفل سیاه، سیر و نمک ترکیب فوق‌العاده‌ای است که کافی است یکبار آن را امتحان کنید. دهکده پروتئین این مرغ طعم دار را به صورت آماده تهیه کرده است و شما می‌توانید با خرید از آن طعم‌ بی‌نظیری را تجربه کرده و در مسافرت، مهمانی‌، جشن‌ها و دورهمی‌ها از آن استفاده کنید.

  • جوجه کباب طعم دار چیلی

چیلی نیز یکی از سس‌های پرطرفداری است که برای تهیه کباب جوجه از آن استفاده می‌شود. مزه خاص و تند آن به دلیل فلفل قرمز، ماست، سس کچاب، سرکه و ادویه‌های دیگر می‌باشد. تکه‌های مرغ را در این مواد مزه‌دار می‌کنند و بعد از گذشت چند ساعت آماده کباب‌کردن می‌شود. این نوع کباب برای افرادی که دوست دارند غذای خاص با طعم تند و سس متفاوتی را امتحان کنند، توصیه می‌شود. آموزش جوجه کباب چیلی را می توانید مشاهده نمایید.

مراحل تهیه جوجه کباب چیلی

  • جوجه طعم دار جنگلی

این نوع کباب جوجه به دلیل سس خاص آن، طعم بسیار بی‌نظیری دارد. موادی که در تهیه آن استفاده شده است، از ادویه‌های محلی گیلکی و سبزیجات معطر محلی، فلفل شمشیری، سیر، پیاز، نمک و روغن، طعم فوق‌العاده‌ای به این کباب داده و به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارد. با خرید جوجه طعم دار جنگلی از دهکده پروتئین فقط آن را کباب کرده و از مزه آن لذت ببرید.

  • جوجه کباب طعم دار سیر و کره

چاشنی سیر و کره برای مزه‌دار کردن جوجه، طعم بی‌نظیری به کباب می‌دهد و طرفداران زیادی دارد. استفاده از پیاز، سیر، کره ذوب‌شده، نمک، فلفل سیاه، ماست سفت و آویشن ترکیب خوشمزه‌ای را به وجود می‌آورد. عطر کره و سیر طعم خوشایندی به این کباب می‌دهد. حتما یکبار این جوجه خوشمزه را  با طعم خاصی که دارد، تجربه کنید. آموزش جوجه کباب سیر و کره را مشاهده نمایید.

  • جوجه طعم دار هندی

غذای هندی به دلیل طعم تند آن طرفدارن بسیاری دارد. کباب جوجه با ادویه‌های تند هندی و زنجبیل، دارچین، زردچوبه، زعفران، ادویه کاری، پاپریکا، تخم گشنیز به همراه پیاز و آبلیمو ترکیبی فوق‌العاده برای کسانی است که به طعم تند و ادویه‌های مختلف علاقه دارند. این جوجه طعم دار هندی خوشمزه و متفاوت را می‌توانید به صورت آماده با ادویه‌های هندی از دهکده پروتئین خریداری کرده و از کباب آن لذت ببرید.

  • جوجه کباب طعم دار ترش

جوجه ترش یکی از غذاهای مرسوم در شمال کشور است که مزه ترش آن به دلیل رب انار می‌باشد و از ترکیبات دیگر آن می‌توان به مغز گردوآسیاب شده، سیر، ماست، پیاز، نمک، فلفل سیاه و زعفران اشاره کرد. استفاده از این کباب خوشمزه و خاص را به افرادی که غذای ترش یا ملس دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

  • جوجه کباب ایتالیایی

یکی دیگر از انواع کباب که به جوجه کباب ایتالیایی معروف است با ترکیبات و سس خاصی تهیه می‌شود. سینه مرغ به همراه پنیر موزارلایی توپی‌شکل، گوجه گیلاسی، فلفل سیاه، نمک، زعفران از ترکیبات این جوجه خوشمزه است و بعد از مخلوط شدن با این مواد، روی کباب آن سس پستو که از ریحان، سیر، پنیر پارمزان و روغن زیتون تشکیل شده، می‌ریزند. طعم جوجه پنیری بسیار خوشمزه و بی‌نظیر است  بیشتر جوانان به آن علاقه دارند.

دستور پخت برگر مرغ

  • جوجه طعم دار خامه‌ای

یکی دیگر از انواع این کباب که با طعمی خاص تهیه می‌شود، جوجه  کباب خامه‌ای است که به دلیل بافت نرم و ترد آن طرفداران بسیاری دارد. این کباب با استفاده از مواد جوجه زعفرانی به اضافه ماست و خامه مزه‌دار می‌شود. با این ترکیب یک مرغ طعم‌دار بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد.

  • جوجه کباب طعم دار باربیکیو

این کباب خوشمزه با سس سویا و کچاب به همراه سرکه‌سفید، روغن زیتون و سیر و ادویه‌هایی مانند زنجبیل، شکر قهوه‌ای مزه‌دار می‌شود و بعد از یک روز استراحت، آماده کباب‌کردن می‌باشد. این نوع از جوجه غذای سنتی کشور ترکیه است که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. این نوع جوجه کباب با سس باربیکیو با طعم دلپذیری که دارد هر فردی را به خود جذب می‌کند.

  • جوجه کباب لاری

یکی از انواع  این کباب نوع لاری است که برخلاف دیگر جوجه‌ها رنگ سفیدی دارد و برای کسانی که به زعفران یا ادویه‌های دیگر حساسیت دارند، مناسب است. ترکیبات جوجه خوشمزه، ماست، سس مایونز، پیاز و فلفل سیاه می‌باشد. ماست نقش اصلی در تهیه این جوجه دارد. برای مشاهده آموزش جوجه کباب لاری کلیک نمایید.

خرید انواع جوجه کباب طعم‌دار از دهکده پروتئین

در این مقاله درباره جوجه کباب و انواع آن با طعم‌های مختلف، مطالبی را بیان کردیم. دهکده پروتئین انواع مرغ‌های طعم‌دار را به صورت ارگانیک و باکیفیت تولید می‌کند که می‌توانید با خرید از آن کیفیت محصولات این مجموعه را ارزیابی کنید. همچنین با خرید اینترنتی از این فروشگاه کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب تحویل بگیرید.

دهکده پروتئین عرضه‌کننده انواع محصولات پروتئینی ارگانیک بدون مواد نگهدارنده می‌باشد. با خرید سوسیس، کالباس، ژامبون و همبرگر دست‌ساز یک غذای سالم با طعم ویژه‌ای را تجربه خواهید کرد. از مزایای دهکده پروتئین این است که برای اولین بار در ایران این محصولات را از گوشت و مرغ تازه در حضور مشتری تولید می‌کند. با خرید مواد پروتئینی و تهیه یک غذای سالم و باکیفیت، سلامتی خود و خانواده‌تان را تضمین نمایید.